Topics: 163
Ik heb ook eens zoiets gehad als je pa, alleen dan zonder bloed.
Ik voelde alleen een steek, maar zag geen wondje of bloed dus ging (redelijk) vrolijk verder.
Half jaar later bleek dat ik een flinke metaal splinter in mn hand had zitten ter grote van een rijstkorrel. Wel cool om te zien dat je lichaam dat inkapselt.
Ik heb ooit in m'n vinger geslepen met een slijptol zonder dat het bloedde. Ook erg apart.
Dop, heb je je pb gelezen?
Topics: 82
Twee jaar HBO-V en een jaar op de verpleegafdeling Neurologie van het MCH.
Wacht maar tot je gaat lassen Dop, dan mag je meemaken wat druppels staal van 2000 graden met je huid doen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 163
HAhaha!!
Heb je PB gelezen dirk, leuk, maar antwoord moet je nog ff op wachten
Topics: 17
Laten we de discussie
hier even voortzetten voor de mogelijke ontsteking.
Over de Duo Penotti gesproken:
Topics: 135
leup projectje! Doe het wel direct goed. Heb je er tenminste plezier van. Laat m spuiten ofzo. Maakt het nou uit om er een paar honderd aan uit te geven. Deze is toch best leuk zo.
LPG er zeker in laten zitten. Eventueel ff laten checken bij een gasboer om problemen te voorkomen. Dat zou ik doen. Dan langs de RDW. Klaar!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
@Saint: Gelukkig hebben we straks alle zichtbare delen in de goede kleuren. Van de buitenkant hoeft er dus niks gespoten te worden.
Het enige wat gespoten zou kunnen worden is het binnenscherm. Hier komt echter ook nog de ruitwisservloeistof tank voor en uiteindelijk zie je daar bijna niks van. Waarschijnlijk spuiten we het zelf een keer. Het doel is om hem technisch goed te krijgen, dus dat binnenscherm hoeft niet echt strak te zijn (wel zo strak mogelijk natuurlijk).
Topics: 22
das een lelijke verwonding, maarje volvos blijven scherp, zeker als het blok gescheurd is. Ik zou er wel ff goed naar (laten) kijken want mn pa heeft flink last van zn hand nadat ie zich ook een keer had gesneden enzo. kan zn vingers (3 van 1 hand) niet meer buigen.
mooi dat het binnenscherm weer recht(er) is.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 135
ik zeg tunen dat ding!! Turbomotor erin en verder zo laten ;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"