Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Onderhoudskosten per kilometer.
Bruin is wel mooi, aangezien hij hard is helemaal, een goede chocolade reep in plaats van een:

[Afbeelding: 10-bros.jpg]
Antwoord
Citaat:Dat zou wel gaaf zijn (bordeaux rood),

Niet doen hoor ...
Bij de jaren '70 horen nou eenmaal die kleuren .
Je onderscheidt je nu tenminste van al dat leaseblauw.
Een echte statementbak... 8)
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Het is een 80-er :Smile.
Antwoord
Ik vind het een geweldig stijlvolle poepkleur.
Antwoord
Citaat:Bruin is wel mooi, aangezien hij hard is helemaal, een goede chocolade reep in plaats van een:
Bruin is een mooie kleur. Maar als hij ook zo krokant is als een Bros dan moet je gaan oppassen (bij de APK) ;D
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik vind het een geweldig stijlvolle poepkleur.

Het is daarentegen geen schijtbak.
Antwoord
En als het wel een schijtbak was, dan vond ik het een geweldig stijlvolle schijtbak.
Antwoord
Dirk242 schreef:Het is daarentegen geen schijtbak.

No comment ;D ;D
Antwoord
Aan de 244 heb ik in een jaar na aanschaf 3.000 euro uitgegeven. Daarnaast heb ik 25.000 km met de auto gereden. Dat is dan 3.000 : 25.000 = 0,12 cent per kilometer onderhoud.

Toen ik de auto kocht moest ik een grote onderhoudsachterstand inhalen. Daarnaast nemen de onderhoudskosten toe bij intensief gebruik. Ik heb dan ook bijna alles wat vaak voorkomt vervangen of laten vervangen door een beunhaas.

Op dit moment is de auto goed en verwacht ik binnenkort alleen de kleine beurt (complete onsteking, vloeistoffen en filters vervangen). Dat is met ongeveer 100-150 euro ook wel gedaan.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord
Met de 740 ben ik bezig als ik tijd heb. Ik zit nu op ca. 500 euro, maar gebruik de auto niet bijster veel. Toch wil ik juist deze auto in topconditie brengen. Vooral de carrosserie staat hoog op het lijstje. Ik heb er een hekel aan om teveel te betalen. Een tientje meer of minder maakt me niet uit, maar me laten afzetten gebeurt niet zo snel. Daarom kost het veel tijd omdat je MP in de gaten moet houden voor onderdelen e.d.

Zolang de auto blijft rijden of dat je in ieder geval mobiel bent, is de auto-hobby een leuke tijdsbesteding. Het wordt pas vervelend en frustrerend als je auto perse nodig hebt en hij rijdt niet >Sad.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)