Berichten: 285
Topics: 7
Lid sinds: Dec 2006
Ach is ook afhankelijk van wat voor FT je wilt een 87er of een 94er...... Voor de mensen die standaard rijden is een 88er prima voor degene die meer vermogen wilt is dat geen optie....
F+T zal waarschijnlijk ook efficienter met brandstof omgaan dan een FT.
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
Ticcie schreef:http://link.marktplaats.nl/145549840
deze gast is leip: vraagt voor een KAAL Turbo blok â¬800,- ( dus zonder dynamo, turbo, slangen, intercooler,startmotor, comp. in-& uitlaatspruitstuk) en geen onderhandeling mogelijk

denk dat een B21ET/B200ET/FT/B230ET/FT niet meer dan â¬250,~ tot â¬350 mag kosten, gezien de tijd die het kost qua inbouw, of het laten doen ( â¬300/â¬400)
al met al is een nieuw blok dus zo rond de â¬500 tot ⬠800 realistisch, en let wel: is niet eens een GEREVISEERD blok, kan dus ook zomaar kaduuk zijn/gaan, zoals bij mijn 4 maanden geleden nieuw ingebouwde B200FT en nu dus wijlen >

>

>

>
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
http://link.marktplaats.nl/152379474
hier heb je ook nog een B230FT onderblok, met oliekoeler enzo, kan ook.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Bossie zn nieuwe onderneming ?
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
denk van wel, Ruben is Ben S geworden ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
klopt
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 285
Topics: 7
Lid sinds: Dec 2006
Nederzweed schreef:denk eerder dat het B-en-S is 
;D
en de S is degene met al het spul en de grote schuur ?
Berichten: 285
Topics: 7
Lid sinds: Dec 2006