Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jongeren aan de 2-Series? Vriend van me nu aan de 244 !
Nederzweed schreef:een ouwe vervelend rijd een standaard old-timer, jongelui rijden opgevoerde turbo's ;D

sorry :p
jongelui zoals mij rijden met een standaard BIJNA old-timer die soms rijdt als een zonnetje, soms sporadisch stilvalt en veel te veel verbruikt voor zijn zachte rijstijl:p

maar
rijdt wel in stijl, in luxe, in uniekheid hier in de streek en in een echte volvo lolz
Antwoord
Prachtig gezegd klak,
klak schreef:
Nederzweed schreef:een ouwe vervelend rijd een standaard old-timer, jongelui rijden opgevoerde turbo's ;D

sorry :p
jongelui zoals mij rijden met een standaard BIJNA old-timer die soms rijdt als een zonnetje, soms sporadisch stilvalt en veel te veel verbruikt voor zijn zachte rijstijl:p

maar
rijdt wel in stijl, in luxe, in uniekheid hier in de streek en in een echte volvo lolz
Antwoord
Ik ben opgegroeid in een 240/260 en het is altijd mijn auto gebleven :-*
Zodra het kon kocht ik een 240 nadat ik met een 340 VAN(je weet wel zo'n grijs kentekenversie,voor de belgen:dit is de bedrijfswagen uitvoering)ben begonnen op mijn 18e en zelfs de meisjes vonden een 240 best cool dus dat maakte ook niet uit voor mijn autokeuze.
Trouwens die gekke 340 VAN had ook z'n voordelen als jonge vent bij de meiden(geen achterbank maar een grote vlakke laadvloer,need i say more :-X)

Nee als jong mens mag je best gezien worden in een 240 en vaak wordt het nog retro gevonden ook dus......
Antwoord
Chicks en volvo's gaan echt heel goed samen ;D ;D

Antwoord
nochtans mijn chicka is helemaal geen fan van de volvo :p
zij heeft het meer voor de xtype van m'n pa of haar eigen slopel corsa
Antwoord
Nederzweed schreef:Chicks en volvo's gaan echt heel goed samen ;D ;D

Ligt er maar net aan op welke chicks je valt ;D
Antwoord
nou ik mag niet klagen hoor, ik heb al eens wat foto's her en der gepost Wink
Antwoord
Inderdaad, Jelmar laat ze gewoon op de motorkap liggen.

Nou maakt een deuk meer of minder niet uit in een 700.
Antwoord
Op het forum durf je wel he dirk ? ;D
Antwoord
Ja inderdaad. In het echt zeg ik zoiets niet tegen je, ik houd wel van een e-beef ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  RetroTurbo is looking for a 200 series car to sponsor silveruser 1 2.649 15 April 2013, 10:24
Laatste bericht: 244Drift

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)