Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jongeren aan de 2-Series? Vriend van me nu aan de 244 !
Dirk heeft gelijk. ;D ;D
Groeten van Frans
Antwoord
Snap niet dat niet iedereen zo denkt.
Antwoord
De jeugd is zo slecht nog niet, en ze hebben vooral een goede keuze. Trouwens, zeg nu zelf als je de hedendaagse plastiekerige maanwagentjes ziet rijden, allemaal dezelfde lijn van BMW tot HYundai, grote lelijke voorlichten, kunstof bumpers, als je nog van bumpers kan spreken, bij de minste tik barsten ze stuk en verschijnt de PU schuim. Plastiek wieldeksels, ze liggen gezaaid langs de weg. En dan nog niet gesproken over de torenhoge kosten bij electronische pannes. Nee hoor geef mij en blijkbaar nog vele andere (jonge mensen) maar een 240.
Antwoord
Ik heb een heeeleeee grote voorkeur voor volvo's.

Maar er zijn ook zeker leuke VW's en andere merken/ modellen, maar het gaat mij dan meer om de power die een dergelijke auto dan bezit.

En tja ik ben ook jong, dus er mag van mij onder een auto best wel een brulpijp hangen ;D moet niet TE gek zijn uiteraard.

Antwoord
Toch wel frapant dat de 240 nu in zwang komt bij jongeren.

Vroeger was het dikke-sigaren-gehalte onder de Volvorijders nogal hoog Wink
Antwoord
Belg schreef:De jeugd is zo slecht nog niet, en ze hebben vooral een goede keuze. Trouwens, zeg nu zelf als je de hedendaagse plastiekerige maanwagentjes ziet rijden, allemaal dezelfde lijn van BMW tot HYundai, grote lelijke voorlichten, kunstof bumpers, als je nog van bumpers kan spreken, bij de minste tik barsten ze stuk en verschijnt de PU schuim. Plastiek wieldeksels, ze liggen gezaaid langs de weg. En dan nog niet gesproken over de torenhoge kosten bij electronische pannes. Nee hoor geef mij en blijkbaar nog vele andere (jonge mensen) maar een 240.
helemaal mee eens Wink
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
Zou dit dan toch nog gebeuren nu er nieuwe doelgroepen zijn? ;D

Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Antwoord
Jongeren zijn wel van de wegwerp cultuur, dus oprijden en weg mikken.....
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Jongeren in de 200

KKKLLLLLLIIIIKKKKK

Jongeren met een 700

KKLLLLIIKKKKKKK

I rest my case ;D
Antwoord
Das wel een heeeeeeeeele trieste 240.
Groeten van Frans
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  RetroTurbo is looking for a 200 series car to sponsor silveruser 1 2.649 15 April 2013, 10:24
Laatste bericht: 244Drift

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)