Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HOEVEEL 240 TURBOBEZITTERS IN NEDERLAND?
#91
Ticcie schreef:En deze ziet er best aardig uit voor niet teveel: originele 240 Turbo estate voor E2000

http://link.marktplaats.nl/135665013

Ziet er redelijk origineel uit, alhoewel de voorportieren zijn vervangen en nog wat dingetjes.

Maar je zal vast nog een keer de vraagprijs moeten reserveren om er een goeie wagen van te maken.

zitten ook 14"imitatie virgo's onder zo te zien maar wel een leuke auto voor een redelijke prijs
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#92
en de acherruitewisser doet het niet ;D
maar ik wil best eens gaan kijken voor een gegadigde Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#93
Vlgs. mij zijn het gewoon 15 inch virgo's hoor. Zou ook wel sterk zijn als hier nou net de 14 inch imitatie variant onder zouden zitten?
Alleen de ribbel in het midden lijkt wat donkerder (geverfd? viezigheid?).
Antwoord
#94
vind de reden ook erg mooi:
Citaat:Te koop aangeboden wegens ruimtegebrek : Zeldzame Volvo 240 Turbo Overdrive
ruimtegebrek in een 245?? ;D ;D ;D ;D

en zo te zien staat ze gewoon op straat geparkeerd ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#95
Harry schreef:
Bassius schreef:ik voorlopig niet, een originele 240 turbo is echt duur...

Dat geldt alleen voor een in goede staat verkerende 240 turbo. Vorig jaar kon ik de 245 turbo van Ticcie kopen voor 500,00. Heel goedkoop natuurlijk, maar er moest van deze auto wel een project worden gemaakt. Dat is geweldig leuk om te doen als je de ruimte ervoor hebt en de auto in een garage kan zetten. Als je een leuke 240 turbo zou willen kopen, dan is de markt in Zweden een goede optie. Ik ben al vaak turbo's tegengekomen voor redelijke prijzen, zoals 1000,00. Daar zou ik dan 1000,00 extra bij rekenen voor onderdelen, brandstofkosten terug naar NL. Het is en blijft een oud model.
€1000,- voor onderdelen & brandstof naar Nederland????
zal toch wel niet>???
daarvoor zit ik in Spanje en weer terug + een leuk hottelletje onderweg, met een 404 uit '63 desnoods ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
#96
Ticcie schreef:Vlgs. mij zijn het gewoon 15 inch virgo's hoor. Zou ook wel sterk zijn als hier nou net de 14 inch imitatie variant onder zouden zitten?
Alleen de ribbel in het midden lijkt wat donkerder (geverfd? viezigheid?).

de velgrand is ook veel minder diep als de originele dus de velg lijkt smaller
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
#97
nummer 20 !
245 turbo uit 1983 was zilver grijs wordt nu blauw, en nog een 245 uit 85 grijs gesloopt na 2 ton op lpg en schade ....
Antwoord
#98
ORIGINELE TURBO'S:

*1 eric vermeer 244 TIC 1982 zilver orig. NL
*2 a.huis 244 1981 Bordeaux rood orig. NL
*3 skidje 245 1983 zilver orig. UK LHD Tourist&Diplomats sales G'Borg
*4 henqui 244 1981 zilver orig, NL
*5 paul (ticcie) 245 TIC 1985 zilver 130 orig. NL
*6 wouter (kopelkoning) 245 TIC 1983 zwart orig. NL
*7 Arie-Jan (saint) 245 TIC 1984 grijs
*8 Thuur 245 Metallic Zwart (Thuurbo)
*9 Thuur 245 Metallic Zwart (Mad Max)
*10 pp 245 1983 zilver(130) FRANS
*11 cooper (jan) 245glt 1983 dark grey
*12 nico (mikoyan) 245 1985 donkergrijs metallic Frans
*13 Casper 245 TIC 1983 zilver
*14 Erik (erikhans) 245 Blauw met
*15 Peter (Pedor) 244 1981 zilver
*16 Thijs (collega Walter) 242 1983 zwart, van oorsprong bordeauxrood afkomst: USA
*17 Gilles (Volvoman0_0) 245 1984 zilver, uit Portugal geimporteerd B19ET
*18 Rob (maatje henqui) 244 1982 zilver, uit Italië, B19ET
*19 wilfred (maat kaasie) 244 1983 Bordeaux rood (zie topic: turbo na 5 jaar ........).
*20 Flovo 245 1983 Blauw (orgineel Zilver)

OMGEBOUWDE TURBO'S:
*1 Daan 245 19?? grijs
*2 Jan (240diesel) 245 D24TIC 1978 ME-blauw (oorspronkelijk DUITSE auto, altijd in berlijn rondgereden)
*3 kaasie 242 turbo 1978 (creme)
*4 Bozzma 242 GT Turbo (1980, Zwitserland)

OMGEBOUWDE TYPE'S VOLVO TURBO:
*1 Edwin Amazone (240Turbo motor)

Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
#99
PP! schreef:
Harry schreef:
Bassius schreef:ik voorlopig niet, een originele 240 turbo is echt duur...

Dat geldt alleen voor een in goede staat verkerende 240 turbo. Vorig jaar kon ik de 245 turbo van Ticcie kopen voor 500,00. Heel goedkoop natuurlijk, maar er moest van deze auto wel een project worden gemaakt. Dat is geweldig leuk om te doen als je de ruimte ervoor hebt en de auto in een garage kan zetten. Als je een leuke 240 turbo zou willen kopen, dan is de markt in Zweden een goede optie. Ik ben al vaak turbo's tegengekomen voor redelijke prijzen, zoals 1000,00. Daar zou ik dan 1000,00 extra bij rekenen voor onderdelen, brandstofkosten terug naar NL. Het is en blijft een oud model.
€1000,- voor onderdelen & brandstof naar Nederland????
zal toch wel niet>???
daarvoor zit ik in Spanje en weer terug + een leuk hottelletje onderweg, met een 404 uit '63 desnoods ;D ;D ;D

Ik reken ongeveer 200,00 voor de brandstof als je een benzine-auto in Zweden koopt en em zelf naar NL rijdt.

Je moet bij een goedkope oude auto toch vaak wel een paar honderd euro achter de hand hebben om het achterstallige onderhoud in te halen (nieuwe uitlaat, schokbrekers, d-riem, banden, remleidingen/schijven/blokken, vloeistoffen en balanceren/uitlijnen.

Dan heb ik de invoerkosten er nog niet eens erbij gerekend.
Volvo 740 tic '84.
Antwoord
je kan beter een te ruim budget hebben, als een te krap budget Wink
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hoeveel bar bij grens geel/rood? pierpower 5 5.616 17 September 2010, 12:13
Laatste bericht: 242-turbo
  Hoeveel km met 60L tank LJ 50 31.847 19 January 2006, 19:39
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)