14 January 2008, 09:57
Inderdaad, de diefstalgevoeligheid blijft net zo groot, als voorheen met de oude gele platen.
Kentekenplaten
|
14 January 2008, 09:57
Inderdaad, de diefstalgevoeligheid blijft net zo groot, als voorheen met de oude gele platen.
14 January 2008, 10:18
EÃn toevoeging op de "onbeperkte" blauwe platen: deze moeten wel voorzien zijn van een goedkeuringsstempel, het leeuwtje met van die codes. Dus ook deze moeten van de RDW erkende kentekenplaat leverancier komen.
Over 1-tje en 2-tjes etc: Alleen indien de oude plaat of papieren verloren zijn gegaan en dus niet door de RDW zijn ingenomen. Dus bv na een ongeval, waarbij de plaat vernield is, maar de plaat wel wordt ingeleverd, mag je een nieuwe plaat monteren zonder die hatelijke 1. Er is maar 1 variant waarbij na inlevering er toch een 1 bij op komt, dat is na export en herimport.
Gegroet,
Erik Na 11 jaar nu zonder Volvo
14 January 2008, 19:04
scimitar schreef:EÃn toevoeging op de "onbeperkte" blauwe platen: deze moeten wel voorzien zijn van een goedkeuringsstempel, het leeuwtje met van die codes. Dus ook deze moeten van de RDW erkende kentekenplaat leverancier komen. zogenaamde 'GAIK' platen. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
14 January 2008, 19:48
Vandaag naar de plaatselijke garage geweest om te informeren.
Ik had nix bij me maar na enig aandingen waren ze overtuigd (APK-boek erbij etc.). Ik had mijn papieren en auto niet bij me, maar het was uiteindelijk zelfs geen probleem om de platen te bestellen. Over 2 dagen zijn ze klaar als het goed is, met stempeltje.
14 January 2008, 23:24
Dirk242 schreef:Citaat:Als het trekkend voertuig een donkerblauwe kentekenplaat voert, dan mag de aanhangwagen lichter dan 751 kg (hoeft geen historische aanhangwagen te zijn) ook voorzien zijn van een donkerblauwe kentekenplaat. De kentekenplaat voert dan het kenteken van het trekkend voertuig. DopdeDouwer schreef:Inderdaad Drik Sorry Dirk en Dop, jullie hebben gelijk! Had dat stuk niet gelezen, omdat het onder de verkeerde kop staat (gaat over nieuwe aanhangers, staat onder historische aanhangers). Pure luiheid in het scannen van web-inhoud dus.... ;D Niettemin, ik heb op de aanhanger gewoon witte platen zitten. Dat ding is nog veel te nieuw voor blauw.... ![]()
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
23 January 2008, 00:03
Voordat ik zelf aan de knutsel ga, wie heeft er /weet er nog een kentekenplaathoudertje voor onder de bumper?
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Andere kentekenplaten | jos evers | 10 | 7.383 |
3 September 2006, 15:49 Laatste bericht: Jaco |