Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ramp maand
Altijd al een dure maand december maar dit slaat alles .

12 december is mijn antenne in horizontale stand gezet door een of andere kloot .

de 22e reed ik een achterband kapot , waarin weet ik niet maar het leek wel of er een
grote beitel in had gezeten .

en afgelopen donderdag een koplampglas kapot geslagen ter hoogte van Joure ,door een
rondvliegende friese mini meteoriet , zit een gat in zo groot als de vuist van m'n 2 jarige dochter !

Kortom de kerst bonus (die ik niet heb Big Grin) is allang weer op :'( :'(

Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Dit is ècht waardeloos voor je! >Sad

Maar ze zeggen dat alle shit in drieën komt, dus hopelijk ben je er weer een poosje vanaf. Alhoewel ik denk ik zelf ook de nodige (niet zo geschikte) worden ge uit zou hebben op die momenten.

Ik leef met je mee!

Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. &quot;the Bitch&quot;;<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. &quot;the Queen&quot;
Antwoord
Ach, mijn automaat is vorige week stuk gegaan. Had liever jouw probleempjes gehad Wink
[Afbeelding: B.jpg]
Antwoord
Da's inderdaad geen kleinig heidje je automaat stuk eigenlijk #*$ zeg maar, is niet zo ''even'' gemaakt .

Alle shit komt in 3en ;D ;D

ik heb 3 dochters zou dat er ook iets mee te maken hebben :-X Wink
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
hahaha die 3 dochters.....ik zou t niet weten

Ik heb alles in 2en hier in huis....2 zoons, 2 katten, 2 serie volvo (hahaah geintjuhhhhh), en nu ff 2 honden die de tent professioneel voor me aan t opruimen zijn. Ze zullen allebei waarschijnlijk de weg naar Woudenberg wel weten te vinden denk ik zo....die van mij in ieder geval!
maar dat was weer een ander topic...sorry!
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. &quot;the Bitch&quot;;<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. &quot;the Queen&quot;
Antwoord
@huis; ik denk dat alle 3 je dochters helemaal je eigen schuld zijn ;D ;D ;D
Antwoord
Jelmar schreef:@huis; ik denk dat alle 3 je dochters helemaal je eigen schuld zijn ;D ;D ;D
't is te hopen voor hem! Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Jelmar schreef:@huis; ik denk dat alle 3 je dochters helemaal je eigen schuld zijn ;D ;D ;D

tsja ....kan niet anders denk ik Wink
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
Het zou wel kunnen.

Zure maand huis. Misschien moet je gewoon niet van je eilandje afkomen ??? ;D
Antwoord
als je nog een lampglas nodig hebt heb ik er nog wel liggen mag je hebben voor een heel zacht prijsje --> reijnensander (@) telenet (punt) be

enneuh is het niet altijd iets met auto's??? ;D
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)