Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Doe het zelf garages in Zuid-Holland
Ik heb voor maart wat te sleutelen aan mijn 244 Turbo... buiten voor de deur is dat nu niks. Weet iemand toevallig een Doe-het-zelf-garage in de buurt van Leiden?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ha die Henqui!

Alles goed?

Ik ben een paar keer bij http://www.bayon.nl geweest. Hele vage tent. maar opzich wel goedkoop sleutelen. grappige lui daar. Je kan gewoon je gang gaan.

betreft in amsterdam!
264 RULES!!!!
Antwoord
ik weet niet precies wat je moet doen, maar als je geen brug nodig hebt kan ik misschien ter zijnertijd een stukje vrij maken in de kas.

sta je iig warm, droog, en heb je elektriciteit tot je beschikking.
Antwoord
Ha Jelmar,

nou graag ik moet de remschijven vervangen en een stuurkogel. Maar misschien ook de uitlaat en dat is dan wat lastiger natuurlijk.

Waar zit je?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
RonnieDuck schreef:Ik ben een paar keer bij http://www.bayon.nl geweest. Hele vage tent. maar opzich wel goedkoop sleutelen. grappige lui daar. Je kan gewoon je gang gaan.
betreft in amsterdam!
Ziet er ook goed uit, bedankt!
Alles goed! Nog maar drie Volvo's Big Grin
Antwoord
de kas in kwestie zit in het westland, naaldwijk om precies te zijn (iets voorbij vlaardingen).
Ben zelf ook bezig met een eigen schuur wat dichter bij huis (rotterdam) misschien dat ik die in maart dan al heb.
om het verhaal nog ingewikkelder te maken sleutel ik aan mn eigen auto bij een mechanisatiebedrijf in de lier (ook westland) ;D

Uitlaat vervangen, moet ook wel lukken lijkt me
De auto even op assteunen zetten en dan kan je er wel goed bij.
(niet zo makkelijk als een brug... maar toch).
Antwoord
Ik stuur je een pbtje Jelmar!

...vreemd dat lukt niet, kan je me ff mailen Jelmar? henqui et mail punt ru
Antwoord
mail is onderweg. Wink
Antwoord
ej kunt ook bij mij terecht, Hendrik.
Ook geen brug, maar veredr hetzelfde als bij Jelmar.
Hier verderop in het dorp, zit wel een garage die ook bruggen verhuurd.
lastige is alleen dat die op zatrerdag om 12 uur sluiten, ik weet niet hoe soepel ze zijn als je op de brug staat en het is sluitingstijd. Feit is wel dat 1 van de eigenaren er naast woont en ik kom er voor mijn Apk ed.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
@peter; dus als mijn sleutelplekken bezet zijn kan ik je bellen (als ik je nummer zou hebben haha) ;D
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Koplampreflector vevangen. Goed zelf te doen? pierre 17 16.099 11 June 2013, 22:24
Laatste bericht: grijzev70tdi
  Volvo Garages volvoadventures 12 8.890 18 December 2007, 00:39
Laatste bericht: michiel

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)