Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baby 240.......?????
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
yesyesyes
We did it, she is on the road, the green English beauty. Officially imported, with brand new shiny Dutch number plates. We carried out some minor repairs and she will have some more work done to her, primarily to prevent any rust getting a firmer grip on her fantastic body. She is sitting outside my house now with a smile on her nose which is almost as big as the smile on my face!!! I will drive her until the end of January, then Albèrt and I will take her across the Channel back to her homeland, as a Dutch car this time. She will wait on my daughter for a few months, until my girl returns to university campus. Then my green beauty will come home to me in Holland, and I will continue to drive her here, English style.
Thanks, Skidje, for selling her...
Thanks, Albèrt, for finding her ...
Thanks, Albèrt and Bram, for fixing her ...
Me happy girl ...
^ ^
/.
V
Antwoord
What a romantic story.
Antwoord
Als deze naar Engeland gaat, moet ik toch maar op zoek naar 1 die in Nl kan blijven. Een mooie oude harde 245 ...
Smile
Antwoord
heb nog een bijna wegenbelastingvrije 245.........('84) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
en die mag weg voor weinig, MET nieuwe APK!
en ik weet ook nog een 244, wegenbelastingvrij :-*
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
@pp; klinkt interessant... moet nog auto erbij hebben eigenlijk....
Antwoord
geef maar een gil, m'n GLT mag weg Wink, mooie kleur blauw, nieuw blok erin, met nieuwe kopp.plaat/drukgroep & lager,distributie + spanrol,
alle filters + vloeistoffen nieuw, 11 maanden APK,
carros. is redelijk, paar plekjes, wel hard, bodem/kokerbalk gelast, remblokken/schijven voor nieuw, kachelmotor WERKT!!!,orginele Volvo radio+4 boxen, cruisecontrol, handmatig schuifdak.
onderhoudshistorie erbij Wink
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
voor hoeveel? En is het een sedan?
Antwoord
nou nee, geen sedan; een 242 is een tweedeurs, 244 dus een 4 deurs en een 245... ;D ;D ;D
vraagprijs is €1750
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Ik moest er even op googelen, op die volvo tweedeurs..

Ik had sowieso de hele logica achter de "2" nooit begrepen, dacht dat het iets met de uitvoering was. Maar goed, heb je er misschien foto's en/of specs van? Van die 245 bedoel ik dus, om spraakverwarring te voorkomen.. Ik ben toch wel benieuwd!
Antwoord
Ik heb er een gevonden hoor, een mooie harde 244, zacht blauw, en het afgelopen weekeinde kregen de mannen gezamenlijk het dametje aan de praat!!! Heerlijk geluidje! Nu de gasinstallatie nog, dan kan ze voor de APK en de weg op!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)