Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prv 2,8 injectie verzuipt
ok jw dat laatste zal ik proberen want de Co schroef heb ik al geprobeerd
wordt vervolgd
Antwoord
plunjer blijft idd bovenin hangen heb hem wel weer los ziet er goed uit geen roest ofzo
moet de plunjer zakken door de benzinedruk of zwaartekracht want er zit geen veertje in
Antwoord
hee jjee wwee
ik denk dat het opgelost is
ik heb de plunjer afgeveegd en een klein drupje olie eraan gedaan,
de boel weer gemonteerd en idd tijdens contact geen benzine uit de injectoren
alleen wanneer je de regelkep ietsje wegdrukt beginnen ze te injecteren [dus geen veertje of iets dergelijks nodig denk ik ]
eerst liep hij nog op 5 poten, bleek een niet goed spuitende injector te zijn
deze even doorgeblazen met de luchtspuit en ziedaar hij liep weer op 6 pootjes dat is net iets fijner of niet dan
ok jw harstikke bedankt voor je tijd en info en cu

oja de achteruit van de automaat slipt bij warme motor dus deze moet verv worden denk ik
het liefst zou ik hem verv door een 4 traps iemand nog tips

fijne feestdagen gewenst allemaal
Antwoord
De slippende automaat kan te maken hebben met vervuilde olie. Mijn vader heeft ooit een 164 gehad. Bij die automaten wordt door een trommel met gaatjes de olie bij bepaalde touren naar buiten gedrukt wat vervolgens de automaat aanstuurt qua versnellingskeuze. Toen hebben we de automaat geheel leeg laten lopen en opnieuw afgevuld. Er is ook een reinigingsmiddel op de markt die je aan de olie kunt toevoegen.

Ik weet niet of dit ook voor jou automaat zo werkt, maar mogelijk iets om nader te informeren of bekijken.
Antwoord
ja ik zal voor de zekerheid een busje reiniger inde tank doen
hij loopt normaal op lpg maar ik wou hem op benzine
ook goed hebben lopen
en dan regelmatig even op benzine laten rijden anders krijg je van die oude prut in de tank

de achteruit slipt
als ie koud minder dan wanneer hij warm is
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)