Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
prv 2,8 injectie verzuipt
mijn prv verzuipt , injector eruit gehaald van cil 6 omdat je hier het makkelijkst bij kunt, deze spuit constant in dwz met de benzinepomp mee ter info benzine systeem tijd buiten werking geweest ivm ontbreken benzinepomp blijft er iets hangen of vuil ergens in groeten eric
Antwoord
ok, maar wat is de vraag precies?
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Mijn prv verzuipt. Ik heb eerst de injector eruit gehaald van cilinder 6, omdat je hier makkelijk bij kunt.
Deze injector spuit constant in.
De benzinepomp heb ik meegenomen ter info, hierdoor is het benzine systeem buiten werking geweest, ivm het ontbreken van de benzinepomp.

Mijn vraag is: blijft er ergens iets hangen of zit er ergens vuil in?

Zoiets dacht ik, ik kan je niet helpen, maar misschien is het zo iets duidelijker. :-[
Antwoord
ecu resetten?( accukabels los en dan de + & - tegen elkaar houden)
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
deze injectoren horen continu te injecteren (als de motor op benzine loopt dus), niet gepulseerd zoals LH jetronic en de andere modernere systemen.

blijft de koude start injector niet hangen? die geeft 115 cc/min das genoeg om de boel te laten verzuipen. de B28E van mn broertjes 760 (82-er model) hebben we net voorzien van een vervangings K-jet systeem (overgenomen van iemand die zon wagen voor de cross had gebruikt), daarbij viel ons op dat de motorbekabeling echt zeer slecht was, overal mogelijkheden om kortsluiting te hebben en zo misschien de dempdrukregelaar of koude start injector aan te sturen wanneer dat niet nodig is.

PP! schreef:ecu resetten?( accukabels los en dan de + & - tegen elkaar houden)

zit toch geen ecu in? mss een CIS computertje das alles.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
hoe kan ik controleren of de koudstartinjector blijft hangen en uhh dit verhaal gaat over een 264 blok van 1979 welke een kleine 10 maanden stil gestaan heeft.
hij loopt wel goed op lpg maar wil hem ook op benzine graag goed aan de loop hebben ,en de ecu waar hiervoor over bericht wordt zit die gemonteerd tegen de rechter voorpoot?[grijs kastje met brede multistekker]
Antwoord
grijs kastje is van de ontsteking lijkt me. waar die eventuele cis box zou zitten weet ik niet, geen idee of die er überhaupt op zit.

simpele controle van koude start injector zou zijn door de stekker er van los te halen en dan kijken of ie nog steeds verzuipt. kans dat ie blijft hangen in open positie lijkt me klein maar kan je controleren door deze uit te bouwen, stekker los en starten. als er dan benzine uit komt hangt ie vast.
Antwoord
ok ga ik proberen wordt vervolgd
Antwoord
ok ik was nog vergeten, we hebben een volvo green manual van de 760 ,et de prv, ik zal eens daarin zoeken of er nog tips in staan.

ken je http://www.k-jet.org al?
Antwoord
koude start injector blijft niet hangen
feit is wel dat er veel te veel benzine wordt ingespoten
dwz als je de auto een paar keer op contact zet staan de
cinders vol en kun je eerst de bougies eruit halen simpelweg
omdat de motor niet meer rond wil
naar mijn mening injecteerd hij door de gewone injectoren bij het starten zoveel in ,
wat hij normaal misschien vollast zou doen , ik heb er een injector uitgehaald en in een potje gehangen
en 2 keer op contact zetten en je hebt al een mooi bodempje met benzine er in zitten
de luchtstroomhevel direct onder het luchtfilter in de inlaat komt ook netjes terug, ,want deze regelt toch de hoeveelheid in te spuiten benzine?
op het keppendeksel zit ook een kastje met stekker en benzine leidingen hier zit een bimetaal in werd mij verteld kan deze er de oorzaak van zijn dat er zoveel ingespoten wordt ?
alle reacties bijvoorbaat dank en excuses voor mijn typgedrag en vraagstelling ieder zijn vak toch
groeten eric
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)