Topics: 30
Bertone schreef:en ook in Houten is een prima Volvo kenner 'actief'.
Groeten,
Sjef
Wie
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Topics: 1
Bertone schreef:en ook in Houten is een prima Volvo kenner 'actief'.
Ik hou me ook aanbevolen voor zijn gegevens, evt. via pb-tje.
Groet,
Mark
244 DL B200K, 1986, 106.000 echte kms, lekker basic!<br />855 R helemaal niet basic en lekkeR snel!<br />Constructam Comet 5, 1970
Topics: 19
Fa. Vrielo.
Geen fancy pand, geen fancy receptie maar gewoon 'no nonsens' mensen met verstand van zaken.
Er werkt een gepensioneerd iemand die ruim twintig jaar bij een Volvo dealer heeft gewerkt. Kende mijn PRV motor met z'n ogen dicht.
Wel svp even mijn naam melden als je daar komt. Ik heb hem destijds beloofd wat meer Volvo's zijn kant op te sturen. Hij kent mij van de paarse V90 en 262C
Groeten,
Sjef Frehe
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
Topics: 51
Bertone schreef:Ja hoor ik ken 'm. Niet Gerard maar Ruud Mulder.
Heb een flink aantal jaren geleden een Volvo 960 bij hem gekocht. Welliswaar was de achterschade die deze auto bij aankoop flink wat meer dan dat Ruud destijds deed voorkomen maar dat had ik zelf vooraf beter (moeten) kunnen checken. Heb ruim drie jaar volkomen probleemloos gereden (150.000 km) en inmiddels verkocht. Ruud heeft mij laatst perfect uit de brand geholpen door voor een zeer acceptabele vergoeding mijn V90 te voorzien van een nieuwe remklauw. Kortom voor zover ik weet een prima adres voor Midden Nederlanders die nog op zoek zijn naar een garage. Zelf rij ik steeds naar Gemert (Carlo Schmidt) vanwege de goede ervaringen die ik daar (al lang) heb. Dat is mij de afstand waard. Echter bij plotselinge noodzaak van een reparateur om de hoek is Ruud een prima alternatief en ook in Houten is een prima Volvo kenner 'actief'.
Groeten,
Sjef
Ik ben er inmiddels een aantal malen geweest en heb alleen zijn dichte garagedeur mogen bewonderen, een hele grote, dus dat doet moois vermoeden. Ik heb op hetzelfde adres onderdak gevonden ter stal-en-knutsel.
binnenkort staat mijn bertone daar voor de afwerking.
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
Ben er inmiddels geweest, aardige vent. goed mee te praten, heeft het nu zo druk met werk aan volvo's dat hij meer ruimte zoekt.
klinkt allemaal betrouwbaar.
Topics: 20
kombuis schreef:Wie o wie heeft ervaring / kent deze mensen en kan hem af dan wel aanraden ????
Is er al iemand hier die ervaring heeft met Ruud Mulder?
favroom schreef:kombuis schreef:Wie o wie heeft ervaring / kent deze mensen en kan hem af dan wel aanraden ????
Is er al iemand hier die ervaring heeft met Ruud Mulder?
ik heb een knutselruimte bij dezelfe boer waar hij garage houdt, goede redelijke vent naar wie ik al verscheidene malen kennissen heb verwezen vooralsnog met een tevreden feedback, hij heeft tegenwoordig ook een leenauto, een 142 automaat, leuk toch??
goede kennis en niet te duur... probeer het zelf zou ik zeggen. doe maar een Pm dan krijg je zijn nummer. staat trouwens ook via marktplaatsadvertentie te lezen...
Topics: 0
Bestaat deze garage nog? Ik zoek een goed en niet al te duur adres voor een fatsoenlijk uitgevoerde grote beurt aan mijn fantastische 240 in de omgeving van Utrecht.
Volvo 240 sedan lpg schreef:Bestaat deze garage nog? Ik zoek een goed en niet al te duur adres voor een fatsoenlijk uitgevoerde grote beurt aan mijn fantastische 240 in de omgeving van Utrecht.
ja hoor, aan de hollende wagenweg in werkhoven
Topics: 22
Hooftman zit (ook)in Woerden en hebben beslist liefde voor de wat verouderde ;D types Volvo.
Prijsopgave is gratis, dus ga eens langs, zover is dat toch niet vanuit Utrecht. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.