Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mooie chromen wieldoppen gevonden, wat doe ik ermee?
Op mn werk kwam van de week collega Nelis naar me toe. "Jij hebt toch een ouwe Volvo?" zei hij " ik heb 6 ouwe wieldoppen gevonden, als je ze wilt hebben moet je effe meelopen". Nu had ik er net vier gekocht, maar in de wetenschap dat weggooien zonde is, en dat ik er wellicht iemand anders blij mee zou kunnen maken liep ik dus mee naar Nelis zn auto. Onder wat grofvuil (ik werk als vuilnisman bij gemeente Amsterdam) kwam een doos met de 6 wieldoppen vandaan. Oude wieldoppen van een PV544 of een amazon dacht ik te zien. Beetje vies waren ze wel, en een poetsbeurt kon ook geen last. Ik heb Nelis bedankt en de wieldoppen meegenomen naar huis waar ik ze schoongemaakt en gepoetst heb. Nadat ik klaar was zagen de wieldoppen er weer wat moier uit. Nieuw zijn ze niet. Bij Ãen zit er een kleine kras op, en bij 2 van de doppen zou het midden bij de "V" wel wat nieuwe verf kunnen gebruiken. Maar goed, mocht er hier iemand op het forum zijn die de wieldoppen kan gebruiken en wat leuks heeft te ruilen voor mn 244 ben ik erg blij.

[Afbeelding: DSC_2954.jpg]
[Afbeelding: DSC_2956.jpg]
[Afbeelding: DSC_2957.jpg]
Antwoord
Zijn van een amazon...
Antwoord
Op een vroege 140 passen ze ook, of zijn ze net een slag kleiner.
Ik heb er ook een paar met wat deukjes, en zonder zwart rond de V.
Ruilen Wink
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tourritten - mooie wegen om niet te vergeten Dopski 25 12.053 2 September 2011, 10:49
Laatste bericht: frox

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)