Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elandrun
Dirk242 schreef:Haha gaaf zoiets en die 5-cil roffel blijft het mooiste geluid wat er is.
http://www.youtube.com/watch?v=Ew6YwIN2IQc
Er is vast wel iemand die ooit de overloaded heeft gezien!?

Vanwaar al die vreemde namen (Sverre, Oele)?

Tsja Michiel (eigenaar Oele) is daar mee begonnen... Zo rijdt Knoet ook nog steeds rond binnen de club. Hij vertelde overigens dat ie in Italie met een volbepakte Estate achter een Maserati aan ging. Bleef bij vol accelereren er achter plakken en op een gegeven moment ging de Mas opzij en kon de Estate met complete bepakking er volgas langs.

bRutus is ook een serieus snelle T5. Maar veel van die auto's komen volgens mij bij de elandrun niet goed tot hun recht. Meer NS auto's...

Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
meer NS auto? Wasda?
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
NordSchleife Wink
[Afbeelding: B.jpg]
Antwoord
En dat kan aardig verslavend zijn om heen te gaan!
Antwoord
thuur schreef:Oele is goed onderweg. Veel opstartprobleempjes gehad.. Ook wat nare problemen. Michiel is met Oele op vakantie geweest en heeft zich goed gehouden. Een van de laatste problemen was het krijgen van de pk's op de weg ;D

Maar Oele is bij mijn weten nog nooit op een baan geweest. Er zit nog een vreselijk snelle 850 tussen, maar die is ook nog nooit op een baan geweest..

Blijft giswerk, en veel stoere praat ;D

Gr 8)

EDIT: Na een hoop gezeur is het blok uit Oele naar Sverre gegaan als ik me niet vergis. Zelfde motor, andere auto Wink Zijn doel is iig 500pk/600Nm..

Daarbij moet er wel even gezegd worden dat het blok van Tom (Jerommeke) standaard is hè!!!!
Groeten van Frans
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo op de Elandrun?? Robbert242DL 24 14.461 6 February 2006, 21:52
Laatste bericht: kaasie

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)