Berichten: 938
Topics: 36
Lid sinds: Sep 2005
SD1 is verkocht (850 T-5)
SD2 heeft hij nog staan (bestemming onbekend) (S70 T5)
SDM is zijn huidige project (850 NA)
Op de tekentafel wordt alweer druk geschetst volgens mij (???)
de C30 is zijn leasegebakje

(C30 T5)
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Berichten: 771
Topics: 67
Lid sinds: Mar 2005
inderdaad. SD1 was toen al omgecocont naar Jerommeke. Kijk maar in de link, staat alles :-)
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Berichten: 1.555
Topics: 42
Lid sinds: Jan 2007
persoonlijk vind ik een SD1 erg leuk, helaas nog maar weinig van over, rijdt er eentje(licht metaalicgroen) ROND IN a'DAM
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Dus SD1 = Jerommeke. En Jerommeke is nu gekocht door iemand anders, die hem nu weer helemaal aan het veranderen is?
Berichten: 938
Topics: 36
Lid sinds: Sep 2005
Yep. SD1 is niet meer. De nieuwe eigenaar (Tom) is er mee aan de slag gegaan en de auto is Jerommeke gedoopt
Jerommeke is op dit moment de snelste van de 850 club (op de baan iig).
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
ik dacht dat dat oele was ?
Berichten: 938
Topics: 36
Lid sinds: Sep 2005
Oele is goed onderweg. Veel opstartprobleempjes gehad.. Ook wat nare problemen. Michiel is met Oele op vakantie geweest en heeft zich goed gehouden. Een van de laatste problemen was het krijgen van de pk's op de weg ;D
Maar Oele is bij mijn weten nog nooit op een baan geweest. Er zit nog een vreselijk snelle 850 tussen, maar die is ook nog nooit op een baan geweest..
Blijft giswerk, en veel stoere praat ;D
Gr 8)
EDIT: Na een hoop gezeur is het blok uit Oele naar Sverre gegaan als ik me niet vergis. Zelfde motor, andere auto

Zijn doel is iig 500pk/600Nm..
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Berichten: 68
Topics: 0
Lid sinds: Aug 2007
Oele is een groene 854 waarvan het getunde T-5 blok bij gebrek aan olie is stukgedraaid. Michiel heeft toen in de USA bij VMS een compleet nieuw blok laten maken. Om de periode te overbruggen heeft hij een rode 855 T-5 gekocht (Sverre).
Toen het blok in NL was gearriveerd heeft hij bedacht dat hij die in de rode ging proppen. Het standaard blok van de rode zit nu dus in de groene en het VMS blok in de rode. Het mooie is dat je helemaal niets ziet aan de auto. Liggen alleen 215 banden op ipv 205 en er zit een KW set onder waardoor de auto lager ligt. Voor de rest ziet ie er helemaal standaard uit incl. het 3e bankje achterin
Hij heeft idd nogal wat opstartproblemen gehad met o.a. het aangepaste vliegwiel en de rest van de koppeling. Hij wil de auto ook dagelijks kunnen rijden en zover is hij nu. Rollenbank heeft ie nog niet gezien zover ik weet.
Michiel roept altijd dat ie 2 rijbanen nodig heeft als hij de auto plankt. Dat zegt wel al iets lijkt me ;D
De Elandrun-topicnaam kan trouwens bijna veranderen... ;D