Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Baby 240.......?????
[Afbeelding: meeting2.jpg]
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Volgens mij is dat een reuze 340
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ja leuk , als ze die nou nog in 360 uitvoering hadden gemaakt dan was het net echt geweest .
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
en waarom post mister deusjevo om 10 voor 5 s'ochtends foto's van 340's ? ;D
Antwoord
Je was toch op zoek naar iets kleiners, Deus? Doe deze dan maar..... NIET.
Antwoord
Gelukkig is er maar 1 van gemaakt, het schijnt een prototype te zijn Big Grin Big Grin
Meneer Deus post om 10 voor 5 omdat hij op zoek is naar een kleinere auto die wel in de garage past Wink
Verder was het zo vroeg omdat ik "gewoon" 's nachts aan het werk was en mij stierlijk verveelde.

Een 340/360 is overigens geen optie, da's in mij ogen nog steeds een GAK bak die bejaarden en invaliden gratis verstrekt kregen van het GAK. Tongue

De 240 is overigens nog niet weg, wel redelijk veel belangstelling.
Ik heb een belangstellende die van de week langs gaat komen uit , ik meen, de buurt van Eindhoven.
Als hij daarvandaan naar Vlaardingen komt zal hij denk ik wel serieus interesse hebben?
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Kwam pas op marktplaats een ombouwset tegen voor een 440. Je haalt de achterklep eruit en plaatst dan de op/aanbouw. Het is dan net een estate, alleen beetje vreemd model.

http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...fta_ind=24
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Antwoord
Wat een horror!

Gr :-X
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ik reed laatst achter zo'n ding. Ik heb er zelfs een foto van gemaakt, omdat ik dacht: dat gaat vast nog eens van pas komen. En zie hier! Alleen jammer dat de foto op de pc thuis staat (hoewel het ook best mogelijk is dat ik 'm meteen heb weggeflikkerd).
Antwoord
Bij een huis moet je een vergunning aanvragen voor een dakkapel, dan gaat het onder andere langs de welstandcommissie. Helaas geld dat niet voor deze volvo Sad
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)