Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
v40jlt4 nu ook 940jllpt en inmiddels 940jlhpt
@janis; waar woonde jij ook alweer? ik heb binnekort een garage in nieuwerkerk a/d ijssel en je bent daar meer dan welkom !
Antwoord
janis zit in Eindhoven als ik me niet vergis.

RICE zag er ook erg leuk uit, alleen "jammer" dat er zo veel shit bij zit om piggyback het management te misleiden, dat heb ik niet nodig (ok dat kan ik ook gewoon niet aansluiten). En het is nog niet af qua ontwikkeling.

wat ik wil: EBC, WB controller en datalogging. met jaw heb ik al 2 vd 3, is genoeg voorlopig voor mij..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
zozo JW al weer 1000 berichten ;D
Antwoord
Jelmar schreef:@janis; waar woonde jij ook alweer? ik heb binnekort een garage in nieuwerkerk a/d ijssel en je bent daar meer dan welkom !

Eindhoven idd, da's ongeveer 120KM. Niet onoverkomelijk natuurlijk. Maar ik zoek een plek waar ie langere tijd als work-in-progress kan staan en niemand in de weg staat.

@JW240: welke O2 sensor ga je waar kopen icm JAW?
Iets als JAW in elkaar solderen is geen probleem, maar vervolgens die O2 sensor ergens in de uitlaat plaatsen weer wel.

En wielen, ik zoek me wezenloos naar betaalbare wielen. Ik denk toch aan de spacers te moeten.
Antwoord
als de garage daadwerkelijk van mij is, ben je meer dan welkom en hoef je echt niet de volgende dag weg Wink

en zei iemand betaalbare velgen ? Wink
KLIKKERDEKLIK

O2 sensors zijn overal wel verkrijgbaar.

DP Engineering heeft ze, Van Kronenburg heeft er verschillende allemaal zo rond 70 eu als ik me goed herinner.
maar onze forum vriend/ innovate leverancier kan je er ook wel aan helpen voor een leuke prijs gok ik zo.
Antwoord
v40jlt4 schreef:
Jelmar schreef:@janis; waar woonde jij ook alweer? ik heb binnekort een garage in nieuwerkerk a/d ijssel en je bent daar meer dan welkom !

Eindhoven idd, da's ongeveer 120KM. Niet onoverkomelijk natuurlijk. Maar ik zoek een plek waar ie langere tijd als work-in-progress kan staan en niemand in de weg staat.

@JW240: welke O2 sensor ga je waar kopen icm JAW?
Iets als JAW in elkaar solderen is geen probleem, maar vervolgens die O2 sensor ergens in de uitlaat plaatsen weer wel.

En wielen, ik zoek me wezenloos naar betaalbare wielen. Ik denk toch aan de spacers te moeten.

ik wil een Bosch sensor kopen, de LSU 4.2. zit in veel moderne auto's. rond de 55$ op turbobricks nieuw.

1000 posts alweer, dat gaat snel ;D

spacers kun je al voor 160 euro hebben uit Duitsland. Dan kun je dus bijna alle FWD wielen enzo erop zetten... ik geloof H&R is het merk. ze doen ook custom uitvoeringen. Iemand die ik ken heeft ze gekocht en ze zien er super goed uit. Heeft wel even geduurd voordat ze af waren...
Antwoord
ET heeft ze liggen voor 125 eu als ik me goed herinner
Antwoord
Jelmar schreef:ET heeft ze liggen voor 125 eu als ik me goed herinner

Beetje prijzig.

BTW, vergeten in bovenstaande lijstje speelgoed:

Walbro 255l/hr benzinepomp.
Klopt het dat 940's 2 benzinepompen hebben? Die je dan allebei kunt opdoeken als je er een 255l/hr inmikt?
(Ik heb ook zo'n walbro 255 in mijn V40)
Antwoord
standaard prijs voor bolt-on spacers hoor. (voor zover ik weet dan ???)

op tbricks is er ook iemand die ze aanbied via cravingboost.com, a 300 dollar ex. verzenden. ( 4 spacers, die 125 eu bij marc is voor 2 )

en ja; als je een walbro pomp pakt kunnen de andere pompen weg.
Antwoord
v40jlt4 schreef:
Jelmar schreef:ET heeft ze liggen voor 125 eu als ik me goed herinner

Beetje prijzig.

BTW, vergeten in bovenstaande lijstje speelgoed:

Walbro 255l/hr benzinepomp.
Klopt het dat 940's 2 benzinepompen hebben? Die je dan allebei kunt opdoeken als je er een 255l/hr inmikt?
(Ik heb ook zo'n walbro 255 in mijn V40)

940's vanaf 1994 hebben maar een pomp, die zit in de tank. de originele wordt niet meet gemaakt, bij vervanging zetten ze er een 420 pomp in, die is goed tot iets in de 300 pk is me verteld. die zit ook in de 960 en enkele t5 modellen meen ik.
Sommige mensen waren aan het zeuren over de kwaliteit van de walbro. tot nu toe eigenlijk alleen maar goede dingen over gehoord...
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Alweer een 240 gekocht. De 4e 240 inmiddels Gideon 27 11.384 20 March 2008, 21:45
Laatste bericht: Gideon
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 9.588 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)