13 May 2007, 11:03
Citaat:Erik 265 heeft toch geen brug nodig om zijn cc en radio te doen. er zijn vast meer die niet de hele dag een brug nodig hebben Onbeslist
Klopt als een bus.
7,50 lijkt mij ook beter dan 5,00.
1980 GL Diesel (USA)
VOLVOLVO sleutelmeeting
|
13 May 2007, 11:03
Citaat:Erik 265 heeft toch geen brug nodig om zijn cc en radio te doen. er zijn vast meer die niet de hele dag een brug nodig hebben Onbeslist Klopt als een bus. 7,50 lijkt mij ook beter dan 5,00.
1980 GL Diesel (USA)
13 May 2007, 13:19
Het lijkt redelijk om van degenen die helpen en klussers die geen brug maar wel kennis vragen minder te laten betalen, als het totaal maar klopt.
Maar je belast dan wel minimaal iemand of meerderen, om dat allemaal uit te gaan zoeken. :'( Mijn idee is houdt het voor de sleutelaars op ⬠25, kijkers betalen bijv. ⬠1,- voor de koffie en wat meer voor eventuele broodjes. 8) Je kunt ook de brugtijd gaan rekenen, waarbij je uitgaat van â¬25 per brug per 3 uur. Wat er door sommigen meer wordt gebrugd, wordt van de niet of minder tijd bruggers gekocht. Je hebt 5 uur nodig, dan koop je de extra 2 uur van iemand die er niet of maar een uur gebruik van zal maken. Aan de hand van de tevoren opgegeven werkzaamheden, moet vantevoren al duidelijk worden wat iedereen aan brugtijd nodig heeft en kun je al een van de anderen benaderen om het te regelen. Houdt het simpel en slaag met vlag en wimpel.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
13 May 2007, 13:26
Nee, maar ik raad aan om het simpel te houden. :
![]()
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
13 May 2007, 13:38
Citaat:Nee, maar ik raad aan om het simpel te houden. Daarom, vindt ik, geen onderscheid maken tussen wel of geen bruggebruikers, mensen die 1 uur langskomen, en een ander de hele dag, of iemand die 1 koffie neemt en een ander 20 koffie en alle broodjes opeet. Anders moet je zooooooo gaan rekenen. Sleuteleaars: reken op ong â¬25 piek (iets meer of iets minder naar gelang het aantal mensen) Koffiedrinkers/hulpjes: reken op â¬7,50. De mogelijkheid wordt geboden dat je: - de hele dag op de brug kunt staan - overdekt en in goed gezelschap kunt sleutelen. - Koffie en broodjes kunt eten. En dit alles voor een potprijsje. (Ja, als je 10 min langskomt om een lampje te verwisselenen, 1 koffie neemt, dan is het duur ja) ![]()
13 May 2007, 14:28
Niet moeilijk doen.
â¬7,50 voor de hulpjes De rest verdelen over de auto's die onderhoud nodig hebben.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
13 May 2007, 15:50
Dat vind ik de beste verdeelsleutel.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
13 May 2007, 19:40
Genoemde data van 8, 15 of 22 juli zijn prima!
Dus kom graag. De veelbesproken financiele verdeelsleutel lijkt me ook prima. (zo flexibel, als eentrottoirbandje vandaaag! ![]() Kom dus graag! Nu nog even bedenken wat ik dan zou willen gaan doen. Heb nog niet idioot veel ervaring, dus moet het of simpel houden, of hulp/meedenekers hebben, maar dat komt vast wel goed dan. Opties voor klussenlijst: -oliekeerring in BW55 bak vervangen (lekt ietsje). -speakertjes onder dashbord wegwerken (heb nog geen gaten in deur, en vind dat wel mooi zo). -afstelling motor (benzine en LPG) -wiellager (rechts)voor vervangen (iets speling) -de rest die ik vergeten ben nu, maar me later vast wel weer te binnnen schiet....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
13 May 2007, 19:46
Het wiellager en de oliekeerring zul je moeten bestellen of zelf mee moeten nemen.
voor de rest heb je alleen voor je speakers een plaatje hout nodig als je ze in schopplaat onder het dash wilt plaatsen
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|