Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sleutelaars clubje ??
Weer even een update.
In Dordrecht is het dus niets geworden.
Maar als het goed is kunnen we terecht bij The Saint in Den Haag of bij Arjan in Kruisland.
Indien iemand zin heeft om op straat te sleutelen kan het hier in de buurt op een grote, vrijwel altijd lege parkeerplaats (op zondag en avonden). Niet ideaal, maar is wel overdekt.
Antwoord
woon jij daar ??
Antwoord
Vlakbij, een buurt ernaast, dit is het winkelcentrum. De driehoek Borndiep, Hollandsdiep, Marsdiep is helemaal overdekt, en semi verwarmd door de klimaat-installaties van de winkels.

Heb al gemerkt dat er een aantal forumleden uit de buurt komen. Jij en iemands moeder. Verder weet ik een aantal volvo liefhebbers vlakbij maar geen idee of ze ook op dit forum actief zijn.
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Indien iemand zin heeft om op straat te sleutelen kan het hier in de buurt op een grote, vrijwel altijd lege parkeerplaats (op zondag en avonden). Niet ideaal, maar is wel overdekt.

Gezien de zuinige blikken van de omwonenden bij mij in de straat, als ik de hele Pasen voor mijn deur onder de baksteen de helft van de reminstallatie vernieuw, denk ik dat een groepje van 3 of 4 van die Volvogekken op een openbare parkeerplaats toch heel snel de Hermandad doen verschijnen. :Smile

Mijn voorkeur gaat uit naar een particuliere ruimte, dus de Saint of Arjan.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Nee precies, moet wel een beetje normaal zijn. Geen krikken, plassen olie, etc haha.
Dingetjes afstellen, electra of gewoon een meetinkje moet wel kunnen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)