Topics: 54
De ratel van die set is i.i.g. goed sterk want ik heb er ook een, al staat daar bij mij Gedore op de ratel is het zelfde.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 74
Kraftwerk is inderdaad een goed merk. Ik heb nog nooit een kapote ratel van gedore of snap on gezien. tenminste, niet door normaal gebruik. Nu zoek ik eigenlijk nog een 3/8 en 1/4 set.
Topics: 21
lj_dekker schreef:Ik heb nog nooit een kapote ratel van gedore gezien.
De ratels van gedore kun je terug brengen en dan worden ze gerepareerd. Als je een dop hebt van Gedore en die is niet op lucht gebruikt en toch zit er een scheur in dan krijg je een nieuwe. Ook van het merk Rahsol is dit het geval. Rahsol en Gedore komen bij de zelfde firma vandaan.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Je bedoelt levenslange garantie toch? Dat geeft toch ook wel aan dat het topkwaliteit is inderdaad.
lj_dekker schreef:Je bedoelt levenslange garantie toch? Dat geeft toch ook wel aan dat het topkwaliteit is inderdaad.
Ja, dat kun je ook zeggen maar alleen als het gereedschap niet is misbruikt en ratels en momentsleutels worden gerepareerd of je krijgt een ruil exemplaar. Je krijgt dan geen nieuwe.
Maar goed, iemand die nog een 1/4 of 3/8 setje weet?
Dat zal 2e hands niet mee vallen. :
ik heb bij de kijkshop een set gekocht voor iets van E40,- Geen merk, maar de doppen passen echt goed en de ratel en wringstang zijn zeer solide. M'n broertje had die set al een paar jaar en blijft prima werken. Alleen misbruiken we de ratel niet - dwz als iets echt heel vast zit, dan gebruiken we daar niet de ratel voor.
Blijft wel iets voor de hobbyist, als je 't dagelijks gebruikt dan zou ik toch voor Gedore oid gaan.
Let op: Mannesman was vlgs mij vroeger een goed merk, maar is failliet gegaan en de naam wordt nu gebruikt door een of andere baggerfabrikant uit China.
Iemand bekend met tengtools? Het klinkt een beetje goedkoop.
Die hebben wij op school gehad.
de doppenset was echt prima, die kreeg ik zelfs niet gesloopt ;D, alleen de handvatten van hun schroevendraaiers waren minder.