Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3/8 en 1/2 doppenset
Lui,

Ik ben zoek op zoek naar een 1/2 en een 3/8 doppenset. Het liefst natuurlijk van een goede kwaliteit (gedore, vwb, beta etc etc), maar daar ga je dan ook meteen voor betalen uiteraard. Iemand een idee waar je goed kwaliteit spul vandaan kan halen voor een redelijke prijs?

En heeft iemand een idee of het merk mannesmann wat is?
Antwoord
Ik heb zelf Proxxon. goede kwaliteit, betaalbaar, lange garantie. ik heb een set in 1/4" en 3/8", beide werken perfect. Bij mijn garage hebben ze dezelfde 3/8" set.

Gedore heb ik ook wat van (ring-steek-sleutels-met-geïntegreerde-ratel). Betaal je wel 10 euro per sleutel (in de aanbieding :o) maar dan heb je ook wat Big Grin

Kijk eens hier: http://www.tbs-aachen.de
Soms wat leuke aanbiedingen en een heel compleet assortiment....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Op die site staan wel leuke dingen. Ook wel erg prijzige.. ;D

Deze lijkt me wel interessant (bovenste set van 109 euro). Het enige wat me niet zo aanstaat is dat het in een plastic koffer zit.

En dat proxxon gereedschap is wel stevig? Die ratels zijn ook goed? Meestal zijn bij ietwat goedkopere sets de doppen wel goed, maar de ratels willen het dan nog wel eens wat eerder begeven.

Antwoord
Zou dit wat kunnen zijn? Ziet er wel mooi uit zo in een stalen doos. Ik kan van de site het merk alleen niet goed opmaken.
Antwoord
Ik heb die Proxxon sets al een aantal jaren, werkt nog steeds erg goed, zlefs de 1/4" ratel gebruik ik voor goed vastzittende M8 moeren en het werkt nogsteeds. echt goedkoop is het niet. een klein setje van 1/4" kost al snel 35 euro, en een 1/2 set loopt al snel tegen de 80+ euro. Mooi compromis tussen de duren merken en de goedkopere 'zooi'.
Mooie Hazet aanbiedingen, een 20-200NM momentsleutel voor 70 euro is echt niet duur! Die ga ik misschien wel kopen... eens kijken of ik nog wat geld over heb.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
ik heb nog een 1/2 doppenset van kraftwerk is best een goed merk met 2 bougiedoppen erin
helemaal compleet en heel

ik wil er €75 euro voor hebben
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Zou ik daar wat foto's van mogen zien? Wat zit er precíes allemaal in?
Antwoord
de foto zal ik morgen maken en plaatsen
er zit een in een ratel,wringijzer,
2 verlengstukken,en een kniestuk(is kapot maar wel te maken met een boutje,
2 bougiedoppen en doppen van 10 tot ongeveer 24 zal het morgen wel precies omschrijven met de foto's

Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Kijk eens op http://www.rustbuster.nl te Veenendaal.
Hebben vaak mooie aanbiedingen, van o.a Tengtools, Kraftwerk
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
Antwoord
[Afbeelding: dsc00627rc6.th.jpg]

[Afbeelding: dsc00628kj5.th.jpg]

[Afbeelding: dsc00629zd5.th.jpg]

hier wat foto's
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)