Topics: 22
Sluit me hierbij ook graag aan, Dordrecht-Breda is ook goed te doen, maar ik ben op 100 m. van mijn huis ook met een redelijk geoutileerde garage in onderhandeling om daar te mogen klussen in het weekend. De eigenaar heeft zelf ook een baksteen. ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 163
Dat gaat de goede kant op. Maar dat is alleen voor jou coupe bedoeld neem ik aan. Zou wel tof zijn om daar met een stel van gebruik te kunnen maken.
Mijn "klusgedrag" is vergelijkbaar met dat van Peter Timmer. Kan goed sleutelen, schuren, verven, maar echt verstand van motorische zaken (afstellen etc) heb ik niet. Maar met ondersteuning van internet en boekjes kom ik al een heel eind.
Dus zou graag dingen zelf doen aan mijn auto en helpen met anderen, met als voordeel dat ik er een hoop van opsteek.
Nee hoor, als ik een pootje tussen de deur krijg, wil ik dat ook wel voor forumgenoten proberen. ;D
Topics: 38
Da's nog beter als naar Breda rijden 8) en volgens mij maakt het vanaf Bergen op Zoom niet veel verschil
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Ik ga morgen weer langs en hou jullie op de hoogte.
Ik bedoelde om met een "sleutelclubje" daar te sleutelen. Dus dan heb je gelijk een stel auto's en nog meer mensen over de vloer.
Topics: 3
Ok, dit gaat dus echt de goede kant op.
Leuk voor zoveel enthousiaste reacties.
Ik weet eventueel ook nog wel een plek in kruisland +/- 35 km van Dort af als het in Dort niet lukt.
Kruisland heeft een DHZ garage met 3 bruggen en veel gereedschap, voor een kleine vergoeding kan je daar goed sleutelen.
Ik ga jullie binnenkort nog zien hoop ik !!!
Topics: 135
ik woon in Den Haag (bij Kijkduin) en ik zou het echt heel cool vinden, maar helaas is het wat ver van huis... :-(
Wie wil er mee doen sleutelen in Den Haag?? 8)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Maakt mij niet zoveel uit. Vanuit 010 zijn beide opties even ver.
Topics: 257
TheSaint77 schreef:ik woon in Den Haag (bij Kijkduin) en ik zou het echt heel cool vinden, maar helaas is het wat ver van huis... :-(
Wie wil er mee doen sleutelen in Den Haag?? 8)
ik!!!!! :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68