Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie helpt wie?
Citaat:@ Erik 265 Zoals gezegd, ben ik best wel bereid om in ruil voor een poetsbeurt (beter zonder je vrouw, als je wilt dat er gesleuteld word Tong) naar je bedrading te kijken.
Alleen zit ik de komende weken wat krap in mijn vrije tijd Onbeslist , dus als je wilt dat ik naar het noorden afreis zul je een paar weekjes geduld moeten hebben.
Ik verwacht dat het begin maart weer wat simpeler word om een datum te prikken

Helemaal te gek. Het wordt ook dan wel een beetje te koud voor mijn vrouw, die laat ik wel koffie zetten.
Ik heb er verder geen haast mee, doe maar wanneer het jou uitkomt. Misschien dat e.e.a. valt te combineren met de 262c van Killercroc?
Maar in ieder geval mooi dat je me wilt helpen in ruil voor een poetsbeurt :-*
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
henqui schreef:wie wil mijn super polar een maandje lenen en in zijn vrije tijd de koppakking even vervangen?

Dit lijkt me een buitenkansje voor Peetr...
Antwoord
Wie o wie kan mij helpen met een extreem incontinente automaatbak???? Waarschijnlijk een kapotte keerring. Ik kan poetsen, wassen (niet zoals die schaars geklede mevrouw ;D) en andere niet te complexe dingen. (radio's installeren etc geen probleem)
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Ik wil als ik een vrije dag heb best helpen met 't een en ander. Zolang het niet te ver bij Hoorn vandaan is heb ik daar geen probleem mee. Als tegenprestatie wil ik er wat van leren. Ik heb namelijk wel een technische opleiding, maar monteur ben ik niet Wink Er moet aan mijn auto ook nog het een en ander gebeuren zoals een stuurbekrachtiging en een ander dashboard inbouwen, maar dat komt tzt wel. Als ik dus iemand kan helpen, en ik leer daar ook nog wat van... Graag!.
Ohja, autopoetsen kan ik al, dus dat hoef ik niet te leren Wink
Antwoord
naja, als iemand in Limburg nog iets heeft, mijn 240 is chronisch vies (landweggetjes)
Ik kan wel het eea fixen, roest weghalen + behandelen, lassen (wss geen carosseriewerk), electrische dingen aansluiten etc.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Ik ben nog beginnend volvo hobby-er. Tot nu tot aan de hand van Haynes veel uitgevogeld. Ook electrisch cirquit moet te doen zijn. Dus daar wil ik wel iemand mee helpen. Wassen wil ik ook best doen.
Ook voor mensen die gewoon een helpende hand nodig hebben zonder echt grondige kennis. Ik leer er alleen van en dat is ook wat waard. Ik kom uit de omg Rotterdam dus roep maar.

Aan mijn auto hoeft nog niet veel te gebeuren (is geen echte baksteen maar een opa Baksteen (144)) . Maar ik zou graag een keertje leren hoe de motor af te stellen, kleppen, ontsteking etc. Ook moet er in de toekomst wel aan de bodem gelast worden, dus Jw240 ik houd me aan bevolen.

Antwoord
Elektriek, kleine en middelgrote klusjes, Limburg... Stuur maar een PB Wink

Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
Antwoord
Ik wil Peter z'n idee graag uitbreiden met grote klussen poules.
D.w.z. groepje Volvodwazen bij elkaar in de buurt helpen elkaar met echt grote klussen, zoals bijv. motor uit- of inbouwen, achteras vervangen e.d.
Kortom klussen waar je alleen een aantal dagen mee bezig bent, kun je met 3 of 4 man in een dag of weekend voor elkaar krijgen.
Je hebt dan gelijk ook het voordeel van elkaars gereedschap, bijv. 2 garage kriks of een ruimte met 3 takels(250 kg) aan een hoog plafond waar gewoonlijk kinderen mee worden opgetakeld (http://www.making-eyes.nl/making-eyes/pa...x_2.0.html), maar ook prima bruikbaar om de motor eruit te hijsen. :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Iemand nog om hulp verlegen? Misschien leuk om een sleuteldag te organiseren (zie andere topics) of gewoon kleinschalig zoals Peter hier voorstelde.
Voorlopig heb ik alleen een handrem af te stellen. Maar dat kan ik waarschijnlijk ook alleen af.
@ Peter als je weer een keer verder gaat en ik ben vrij kom ik graag helpen.
Antwoord
Goede initiatieven! Hulde! [Afbeelding: worshippy.gif]

Citaat:Ik wil Peter z'n idee graag uitbreiden met grote klussen poules.
D.w.z. groepje Volvodwazen bij elkaar in de buurt helpen elkaar met echt grote klussen

Is er ook animo om dit in het noorden van het land (dwz Friesland/Groningen) te organiseren?
Ik weet dat hier veel Friezen rondzwerven en ook een aantal uit omgeving Groningen/Hoogeveen etc.

Ik heb binnenkort wellicht ook wat hulp nodig (bussen vervangen) en daarbij vindt ik het ook gewoon leuk/gezellig/leerzaam om niet alleen te sleutelen.

Dus noorderlingen, meld je massaal aan (liefst met brug, en grote werkplaats en veel gereedschap en veel kennis en spuitcabine en, en, en, )

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: