Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie helpt wie?
Onder deze noemer wilde ik een nieuw topic starten, waarin je hulp kunt vragen aan een ander en dan betaalt met een wederdienst.

Heb je bijvoorbeeld een elektrisch probleem, kun je iemand vragen om dit op te lossen tegen een uitgebreide poetsbeurt van zijn auto.

Op deze manier kost het niets en iedereen word er beter van 8)

Dus laat de vragen maar komen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Blij dat ik die tankdop zelf ben gaan kopen...
Antwoord
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord
wie wil mijn super polar een maandje lenen en in zijn vrije tijd de koppakking even vervangen? :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik wil iemand zijn auto wel poetsen (met m'n eigen Autoglym spullen) als diegene me wil helpen met wat electrische dingetjes:
  • De stroomdraden van mijn radio zijn (door iemand anders 8)) aangesloten op de draden van de cruise control computer. De draden van de radio moeten worden omgelegd waardoor hopelijk mijn cc gaat werken.
  • Ik heb een tijdje geleden gepoogd een afstandbediening voor mijn centrale vergrendeling in te bouwen. Ben op zich wel ver gekomen, maar loop hierbij vast.
Tegen een kleine meerprijs kan ik mijn vrouw ook meenemen:
[Afbeelding: sexycarwash5bn1.jpg]

Wie wil me helpen?

1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Mijn auto loopt niet op benzine wie helpt mij? Ik kan wel een appeltaart bakken! ;D
Volvo 245 GLE 1979
Antwoord
Probeer er eens diesel in te gooien. :Smile Kom maar op met die appeltaart!
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
henqui schreef:wie wil mijn super polar een maandje lenen en in zijn vrije tijd de koppakking even vervangen? :-)

Misschien wil Kaasie wel een weekie met je ruilen , naam jij de V70 mee ;D
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
@ Erik 265 Zoals gezegd, ben ik best wel bereid om in ruil voor een poetsbeurt (beter zonder je vrouw, als je wilt dat er gesleuteld word Tongue) naar je bedrading te kijken.
Alleen zit ik de komende weken wat krap in mijn vrije tijd :-\ , dus als je wilt dat ik naar het noorden afreis zul je een paar weekjes geduld moeten hebben.
Ik verwacht dat het begin maart weer wat simpeler word om een datum te prikken
Antwoord
a.huis schreef:
henqui schreef:wie wil mijn super polar een maandje lenen en in zijn vrije tijd de koppakking even vervangen? :-)

Misschien wil Kaasie wel een weekie met je ruilen , naam jij de V70 mee ;D
nee...dat vind ik niks...pak ik nog liever de fiets :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)