Berichten: 6.709
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
volvoman0_0 schreef:Ik dacht dat je hem kende, maar je ziet het aan het kenteken natuurlijk,
ik heb zelf ook een YA.. dom
of ken je hem wel?
ik wil wel eens weten wat nu de beste methode is voor ombouw..
in plaats van het veranderen van het front kan je ook besluiten om het dak en de achterkant te vervangen...
Even een redelijk oude koe uit de sloot halen, maar het makkelijkst is natuurlijk om de voorkant om te bouwen. Dat is een kwestie van sleutelen. Of het 1op1 past weet ik niet Maar als je de achterkant wil ombouwen moet je gaan lassen dat is toch een "iets grotere klus"
Ik vind die ijsblauwe wel wat hebben. Alhoewel ik hem ook wel even zou willen vergelijken met een 145+164, dus oude type grille van de 164 en oude type deuren van 145. Velgen misschien die ATS of anders corona's (om te proberen)
Berichten: 493
Topics: 51
Lid sinds: Mar 2006
DopdeDouwer schreef:volvoman0_0 schreef:Ik dacht dat je hem kende, maar je ziet het aan het kenteken natuurlijk,
ik heb zelf ook een YA.. dom
of ken je hem wel?
ik wil wel eens weten wat nu de beste methode is voor ombouw..
in plaats van het veranderen van het front kan je ook besluiten om het dak en de achterkant te vervangen...
Even een redelijk oude koe uit de sloot halen, maar het makkelijkst is natuurlijk om de voorkant om te bouwen. Dat is een kwestie van sleutelen. Of het 1op1 past weet ik niet Maar als je de achterkant wil ombouwen moet je gaan lassen dat is toch een "iets grotere klus"
Ik vind die ijsblauwe wel wat hebben. Alhoewel ik hem ook wel even zou willen vergelijken met een 145+164, dus oude type grille van de 164 en oude type deuren van 145. Velgen misschien die ATS of anders corona's (om te proberen)
Vanaf de'firewall' is de hele voorkant van een 164 anders, lassen wordt het sowieso.
De wielbasis is groter, het is een enorme klus.
ik heb de link niet bij de hand maar op het Brickboard vind je wel meer info...
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988