Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
nummer 500
Hans Nicolai schreef:Gefeliciteerd jongens met de 500-ste. Staat hem of haar nog een leuke attentie te wachten?

Jammer dat er zoveel mensen zijn die alleen maar lid zijn.....toch niet echt betrokken mensen. Confusedhock:

Ben ik niet met je eens, niet betrokken is niet aanmelden...
Aanmelden is meelezen....
Dit forum heeft een hoog íncrowd-gehalte, dat hoeft niet anders maar je raakt vaak offtopic en leest veel onzinnige antwoorden.

En als je dan een vraag stelt en wel replies maar geen antwoorden krijgt....
zullen de meelezers ook niet snel aan mailen toekomen...

Kortom, zoals het gaat gaat het prima ! Stel je maar voor dat alle 500 zich gaan mengen in de discussies en antwoorden :roll: Big Grin
[img][/img]
Antwoord
Ik heb me zelf ooit aangemeld omdat ik nog wel eens een vraagje heb over onze mooie volvo's, en omdat ik dit gewoon een erg goed forum vindt. Ik heb echter niet voldoende technische kennis om regelmatig een nuttige post te plaatsen, en aan het volspammen van de topics heb ik ook niet zoveel behoefte. En inderdaad, de offtopic-posts hebben een behoorlijk incrowd-gehalte (niks mis mee, overigens!), dus daar heb ik ook niet snel de vrijmoedigheid om er lollig tussendoor te wandelen. Bovendien heb ik een drukke baan, dus zit ik niet de hele dag te forummen.
Tenslotte: als je je niet aanmeldt kun je (voglens mij) niet zien wat de laatst geposte items zijn, en da's toch wel erg handig als je de actualiteit een beetje in het oog wilt houden.
Dus: volgens mij zijn er genoeg redenen om je aan te melden en niet zo heel vaak te posten. Ik zou zeggen *respect!* :roll: :wink:
Volvo 142 DL 1968&nbsp; Iceblue *verkocht*<br />Volvo S70 2.0 1998 *overleden*<br />Volvo V40 2.0 PhII Europa elegance 2002 *voor de vrouw*<br />Volvo 240 2.3 GLE Estate 1993 *nieuw!*
Antwoord
ingvar schreef:Dus: volgens mij zijn er genoeg redenen om je aan te melden en niet zo heel vaak te posten. Ik zou zeggen *respect!* :roll: :wink:

Waarvan akte, maar een paar mooie foto's van je avatar willen altijd wel zien Big Grin
[img][/img]
Antwoord
abbabak schreef:
ingvar schreef:Dus: volgens mij zijn er genoeg redenen om je aan te melden en niet zo heel vaak te posten. Ik zou zeggen *respect!* :roll: :wink:

Waarvan akte, maar een paar mooie foto's van je avatar willen altijd wel zien Big Grin

hoe meer fotoos des te beter :wink:
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord
OkÃÂ, nog even een persoonlijke mening. We gaan een forum openen, melden ons met 500 man/vrouw aan en doen vervolgens niets...........dan heb je volgens mij niets aan een forum. Een hoog in-crowd gehalte, maar..... :? Een forum valt of staat natuurlijk bij de betrokkenheid van de leden en dat is natuurlijk niet 'kijken,kijken en niet kopen (posten)'. Nogmaals, persoonlijk vind ik het leuk als zoveel mogelijk mensen zich aanmelden, voorstellen en aktief meedoen. Het is niet belangrijk dat je 'verstand van zaken' hebt. Ik heb ook geen technische kennis, laat mijn Volvo onderhouden bij een garage, maar ben wel bereid te leren. Als je zo af en toe je mengt in een discussie leer je ook nog eens wat. Ik moet zeggen dat ik toch al weer heel wat geleerd heb over mijn trots in mijn 'forumtijd' en dat komt niet alleen van kijken...... Nogmaals een forum valt of staat bij de 'aktieve' betrokkenheid van de mensen.

Het is maar een mening Big Grin Big Grin
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=&gt; gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL&nbsp; ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978 Http://www.goldwingforum.nl
Antwoord
Ik doel eigenlijk op èchte spammers; fake-accounts die links naar allerlei shit plaatsen die niks met, in dit geval, Volvo te maken hebben; Saint weet wel wat ik bedoel Big Grin !

Of iemand al dan niet iets post op een forum maakt mij niet uit, zolang er maar genoeg zijn die dat wel doen, dan blijft het ook interressant voor 'mee-lezers'...
Antwoord
ingvar schreef:Ik heb me zelf ooit aangemeld omdat ik nog wel eens een vraagje heb over onze mooie volvo's, en omdat ik dit gewoon een erg goed forum vindt. Ik heb echter niet voldoende technische kennis om regelmatig een nuttige post te plaatsen, en aan het volspammen van de topics heb ik ook niet zoveel behoefte. En inderdaad, de offtopic-posts hebben een behoorlijk incrowd-gehalte (niks mis mee, overigens!), dus daar heb ik ook niet snel de vrijmoedigheid om er lollig tussendoor te wandelen. Bovendien heb ik een drukke baan, dus zit ik niet de hele dag te forummen.
Tenslotte: als je je niet aanmeldt kun je (voglens mij) niet zien wat de laatst geposte items zijn, en da's toch wel erg handig als je de actualiteit een beetje in het oog wilt houden.
Dus: volgens mij zijn er genoeg redenen om je aan te melden en niet zo heel vaak te posten. Ik zou zeggen *respect!* :roll: :wink:

klopt helemaal hoor, voor mij idem.
als ik trouwens naar het 240-260forum kijk posten er volgens mij nog veel minder mensen (met ook zo`n 450 leden).
ieder zijn eigen manier om mee te doen met hun volvootje :wink:
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Chassis-nummer laatste Volvo 240 ruuds70 2 3.036 10 July 2014, 07:10
Laatste bericht: ruuds70
  Chassis nummer LJ 4 6.758 7 February 2012, 20:37
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  VIN nummer voor auto's van voor 1981 michiel 6 4.623 9 February 2007, 22:02
Laatste bericht: BartJu

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)