18 November 2006, 22:53
En dat is een compliment waard aan de forumbeheerder(s)
Gefeliciteerd met dit succes. =D>
Alle topics zijn eigenlijk niet bij te houden. Ik lees soms ook meestal alleen die mij aanspreken. Alles lezen lukt bijna niet.
Echter, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Is het een idee (ja dat is het, maar is het een goed idee?
) om een A5 kaartje te maken met daarop wat info over het bestaan van Volvolvo en het webadres en wat je met een forum als dit kan.
Als die dan als pdfje of zo op het forum wordt gezet kan iedereen daar een stapeltje van afdrukken.
Vervolgens op parkeerplaatsen e.d. waar je een 240 ziet zo'n kaartje onder de ruitenwisser steken.
Het is mijn idee maar iemand anders heeft het bedacht. Bij een andere club waar ik lid van ben geweest hadden we zo'n systeem.
Gefeliciteerd met dit succes. =D>
Alle topics zijn eigenlijk niet bij te houden. Ik lees soms ook meestal alleen die mij aanspreken. Alles lezen lukt bijna niet.
Echter, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Is het een idee (ja dat is het, maar is het een goed idee?

Als die dan als pdfje of zo op het forum wordt gezet kan iedereen daar een stapeltje van afdrukken.
Vervolgens op parkeerplaatsen e.d. waar je een 240 ziet zo'n kaartje onder de ruitenwisser steken.
Het is mijn idee maar iemand anders heeft het bedacht. Bij een andere club waar ik lid van ben geweest hadden we zo'n systeem.
Volvo 240 GL estate B230f '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67