Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wolfje
da's weer eens wat anders een 360 Turbo ,het hok zo rot en lelijk mogelijk maar wel snel 8)

http://videos.streetfire.net/search/volv...0080b3.htm
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
ja rot maar wel gaaf hoe die met dat hok wel die wedstrijdjes wint
Vitara
Antwoord
Hahahaha, die V70 Big Grin. Ach, liever dit dan de sloop denk ik altijd Smile
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord
dr zijn ook een paar nederlanders mee bezig !! http://www.360turbo.tk o.a.

en ik moet voor een vriend ook zoiets gaan bouwen.

ik vraag me af of ik eigenlijk gewoon een kop van een B230FT(of andere turbo motor) kan pakken en die erop zetten i.c.m. de spruitstukken en dan de turbo op 0.4 bar ofzo laten draaien.
past dat een B200E (of was het nou F??) blok met een kop van een 2.3 ??

en dan een megasquirt erop.

of denk ik nu veeeel te simpel?
Antwoord
Ik had ergens gelezen dat je wel verschillende koppen op het blok kan plakken, maar kwa spruitstukken weet ik hiet niet.
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Antwoord
maar als een kop van een 2.3 past dan passen de daarbij horende spruitstukken toch ook ?

ik wil geen 2.3 turbo uitlaat spruit op een 2.0 kop, want dat past niet Wink helaas...
Antwoord
Jelmar schreef:maar als een kop van een 2.3 past dan passen de daarbij horende spruitstukken toch ook ?

ik wil geen 2.3 turbo uitlaat spruit op een 2.0 kop, want dat past niet Wink helaas...

Ja okee, maar het is voor mij onbekend terrein, ik had het slechts ergens gelezen Wink
Antwoord
Ik weet het ook niet, en ik kan wel die kop van die 2 liter aftrekken, maar als het niet nodig is, en iemand het toevallig had geweten had het makkelijk geweest Wink
Antwoord
ik zou niet snel het onderblok van een 360 gebruiken voor turbo gebruik, dr zitten dunne drijfstangen in...
een turbo kop (wel een van een B230ET nemen dan, iets lagere compressie maar betere doorstroom) zou er op moeten passen...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)