Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Polaris velgen
vet man! Gefeliciteerd!!! 8) 8) 8)
Antwoord
Sukkel..

is ie zijn polarissen kwijt...

jammer hoor!

maar gefeliciteerd met je aankoop
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Ticcie schreef:Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin

Ik heb ze nu net een uurtje in m'n achterbak liggen man!!!!
Echt superblij mee!!!!!

Hij heeft bij een bandenhandelaar 4 oude stalen velgen met winterbanden laten monteren en de vestigingsmanager bood E600,- voor die polarisset! Gelukkig een goud-eerlijke verkoper en hij heeft keurig nee gezegd.

Die 740 turbo van hem ben ik wel een beetje verliefd op geworden: strakke bak met half leer, alles elektrisch, nieuw interieur, el.schuifdak, koplampwissers, mistlampen, B200 TIC door Rica getuned tot 205PK en ALLE documentatie af nieuw aanwezig. maar geen lpg helaas....

Hij heeft nu min of meer besloten om 'm niet verkopen op mijn advies en 'm te stallen tot ie terugkomt van z'n reis door zuid afrika (2 jaar).

Morgen poets ik en 'pas' ik ze even op mijn oude turbo, fotootje komt morgen ook!

Kicken man! GEFELICITEERD!! (ik moet blijkbaar vaker tips blijven geven hier? Big Grin
Ik (en waarschijnlijk velen hier met mij) ben ERRUG benieuwd naar de foto's!
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord
83_240_Turbo_Estate schreef:Ik (en waarschijnlijk velen hier met mij) ben ERRUG benieuwd naar de foto's!

Ja, en ook en vooral naar een foto van die 740. Volgens mij ziet dat ding er nu niet meer uit!!!
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
ik weet niet wat zn bodemprijs is maar volgens mij is die 740 toch best OK als ik dat zo hoor. Ook zonder polarissen. Maarja..wat ik al zei..geen LPG. En wit is nou niet bepaald mijn favo kleur.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
kaasie schreef:hey robbert

op markplaats staat nog zo'n lammellen ding te koop, dus als je je geroepen voelt. Big Grin

Ja cool... :? Sloop jij die 242 maar daar voel ik me meer voor geroepen 8)
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
En dan hier de Polarissen onder mijn oude turbo. ik weet het, het is een beetje een vlag (4*) onder een modderschuit maar toch:

[Afbeelding: polarisachter9kx.jpg]

En hier een beetje een geshopte foto van de zijkant: hij staat op deze foto ook voor wat lager en de roest is opeens verdwenen?? :lol:

[Afbeelding: polarisshopped1co.jpg]

M'n broertje heeft trouwens net z'n originele turbo velgen laten stralen, strakmaken en poedercoaten. en hij heeft de voorkant alvast verlaagd. ben benieuwd hoe dat er uitziet morgen op z'n zwarte 245 TIC...
Antwoord
de velgen zijn duurder dan de hele auto Big Grin Big Grin Big Grin onder je zilver metallic 245 T staan ze vast erg mooi, hoewel ik de virgo's (?) mooier vind.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ticcie schreef:En dan hier de Polarissen onder mijn oude turbo. ik weet het, het is een beetje een vlag (4*) onder een modderschuit maar toch:

[Afbeelding: polarisachter9kx.jpg]

En hier een beetje een geshopte foto van de zijkant: hij staat op deze foto ook voor wat lager en de roest is opeens verdwenen?? :lol:

[Afbeelding: polarisshopped1co.jpg]

M'n broertje heeft trouwens net z'n originele turbo velgen laten stralen, strakmaken en poedercoaten. en hij heeft de voorkant alvast verlaagd. ben benieuwd hoe dat er uitziet morgen op z'n zwarte 245 TIC...

Ik vind het bijzonder straf Ticcie!

eigenlijk mooier dan onder een 740
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
mmmm.....toch wel errug fraai hoor!.....maarrrrr, ze staan nog TE laag (lees; ze staan NOG niet) op mijn lijstje. Maar wel leuk om nu ff gezien te hebben hoe het kan worden.
ls vroeger als beter was en morgen alles beter wordt.....HOE MOET DAT DAN MET VANDAAG?
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)