Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Divadi's (wan)smaak
Kost een paar centen in aanschaf maar dan heb je ook wel de buurt wakker als je die Lanz aan heb :lol:

Volvo's en ouwe trekkers vind ik een goede combinatie 8)

Waarom als ik ooit............ Peter ? gewoon voor erbij , leuk man :wink:
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Volvo's genoeg Peter, gewoon een Turbo'tje voor erbij ofzo

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...1%26fta%3D

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=...1%26fta%3D

Dan blijf je tenminste bij je merk.
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
a.huis schreef:Waarom als ik ooit............ Peter ? gewoon voor erbij , leuk man :wink:

Als ik ooit door mijn vrouw in de steek word gelaten 8) :lol:
Koop ik zo'n ding voor die tijd dan gaat ze toch weg (als ik er nog een volvo bij koop ook zegt ze :? )

Maar dan niet van die moderne, echt oud spul!
1 cilinders met zo'n vliegwiel aan de zijkant en van die gigantisch langzame ploffen als ze stationair lopen \Big Grin/
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Kijk hier maar eens..

http://www.volvolvo.nl/forum/viewtopic.php?t=2442
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Kost wel meer dan een paar centjes jammer genoeg. Hij heeft er 35000 euro voor betaald. T ding is van '52 en naar Amerika geëxporteerd en een paar jaar geleden terug gehaald naar nederland en totaal gerestaureerd. Echt mooi om te zien, en vooral te horen zo'n 1 cylinder! Hij moest alleen nog een beetje oeffenen. Op een gegeven moment liep de motor de verkeerde kant op en als ie 'm dan in zn 1 zet, gaat ie achteruit Big Grin Kan schijnbaar met die dingen.
Antwoord
dat gaat zeker ja en ze lopen op bijna alles 8)
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
[Afbeelding: alfasuper.jpg]

........................
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
het zijn hele mooie auto's.Maar geen Volvo.Ondanks de fraaie vormgeving oogt de Alfa toch al enigszins gedateerd, maar geenszins klassiek.Volvo's hebben daar met het klimmen der jaren veel minder last van, die ogen al klassiek voor ze gedateerd raken.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Sorry maar ik heb niets met Alfa en met Jappanners en vele andere oosterse merken.

Ga voor Volvo / BMW dat vindt ik pers. de mooiste modellen hebben.
Geen 940 LPT 1996
Antwoord
mado schreef:maserati quattroportes.Een v6 is er in het zilver voor 7500, een v8 evoluzione vraagt iemand 15500 voor.De evoluzione is sterk verbeterd,beresnel, en superexclusief.En nu dus ook redelijk betaalbaar

Bloedmooi!
maarre...
heb je wel eens beurt gedaan met een maserati?

ik gok van niet, want dan zeg je dit niet.
dat is echt heel erg schrikken.
het begint met een 3 en dan ... nou ja je gokt het wel

en het ging over woon werk

hij moet het wel doen 's-ochtends..
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)