Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
De sluiting van het forum voor niet-leden heeft voor nogal wat deining gezorgd. Er zijn posts geplaatst op dit en andere fora. Daarnaast zijn er door zowel leden als niet-leden emails gestuurd aan het bestuur van het Volvo 240-260 register.

Langs deze weg willen we op een aantal terugkerende onderwerpen reageren:

1. De reden van sluiting voor niet-leden.

In het verleden zijn er een aantal malen discussies op het forum gevoerd die het bestuur ongepast vond en die het bestuur in de toekomst wil voorkomen. Anonieme gebruikers zijn over het algemeen meer in de verleiding om dergelijke posts te plaatsen en zijn moeilijker aan te spreken op dit gedrag.

2. Ten onrechte afgesloten leden.

Een beperkt aantal leden is ten onrechte afgesloten. Dit komt omdat bepaald is of iemand lid is of niet op basis van beschikbare informatie als naam en email adres. In een aantal gevallen was dit niet automatisch te matchen. Mensen die in het forum reeds geregistreerd waren als clublid zijn handmatig gematched, de rest is automatisch gebeurd. Mensen die een email hebben gestuurd naar forum@volvo240-260register.nl zijn inmiddels weer aangesloten. Wij verontschuldigen ons nogmaals voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

3. Opruimen van persoonlijke gegevens en posts.

Sommige gebruikers hebben aangegeven dat hun persoonlijke gegevens en posts dienen te worden verwijderd nu ze geen gebruik meer kunnen maken van het forum. Het verwijderen van persoonlijke gegevens en mails is geen probleem. Dit wordt door de forumbeheerder uitgevoerd zodra daar om gevraagd wordt. Het verwijderen van posts ligt een stuk ingewikkelder. Als we dit zouden doen, dan lopen de “verhaallijnen” (threads) op het forum niet meer en zijn technische discussies niet meer te begrijpen.

4. Opzeggen van het lidmaatschap.

Helaas heeft een beperkt aantal leden aangegeven dat ze hun lidmaatschap op willen zeggen. Op dit forum is een discussie ontstaan over hoe moet worden opgezegd. Uiteraard betreuren we dit zeer en hopen we dat ze na het lezen van deze uitleg van gedachten zullen veranderen. Mochten we niet in staat zijn om hen te overtuigen, dan volstaat een email aan het secretariaat.
Bert N schreef:3. Opruimen van persoonlijke gegevens en posts.

Sommige gebruikers hebben aangegeven dat hun persoonlijke gegevens en posts dienen te worden verwijderd nu ze geen gebruik meer kunnen maken van het forum. Het verwijderen van persoonlijke gegevens en mails is geen probleem. Dit wordt door de forumbeheerder uitgevoerd zodra daar om gevraagd wordt. Het verwijderen van posts ligt een stuk ingewikkelder. Als we dit zouden doen, dan lopen de “verhaallijnen” (threads) op het forum niet meer en zijn technische discussies niet meer te begrijpen.

Dat de threads dan niet meer lopen veroorzaken ze toch zelf met deze ingreep?
Kijk naar de reactie van Geestrijder (...) op het register forum, nu lopen de threads waarin hij geschreven had toch ook niet meer :?:

Ik voel mij nu gecensureerd omdat ik niet meer kan reageren op treads waarin ik "betrokken" ben.
Mijn berichten heb ik geplaatst in een toentertijd open forum.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
...
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
(Dat heb ik alleen gedaan bij de bijdragen die toch al niet zinnig waren...)
Antwoord
geestschrijver schreef:(Dat heb ik alleen gedaan bij de bijdragen die toch al niet zinnig waren...)

...
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Weet je wat ik me nu ook nog bedenk.

Walter kan de sleuteldagen, dan wel wijzigingen daarin niet meer via het forum kenbaaar maken. Zullen ze zich dat wel beseft hebben?

Trouwens wat een slappe reacties. Laat het bestuur nu eens reageren op het forum. En niet de Webcommissie!
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)