Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
yep, de top 30 van posters zit hier en daarvan is 95% geweerd of heeft opgezegd...
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Inderdaad, degene die geweerd zijn willen vast wel heel wat commotie maken, maar kunnen het niet meer. Sad

Ik wil ook graag op dat forum mijn ongenoegen laten blijken maar kan niets meer posten :evil:
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
heb eens gekeken maar ben onder tussen wel verwijderd uit de gebruikers lijst , ik stond daar ook bij de eerste 15 en nu nergens meer.
maar mijn postings staan er nog.
zal ik maar eens achteraan dat ze die ook ff verwijderen.
ik hou niet van vieze spelletjes.

[size=18px]met vriendelijke groet , oprotten[/size] puh

lekker schijnheilig , alles verwijderen wat ze niet aan staat.
en nog vriendelijk wezen ook.
wat is dat voor gaaies in dat bestuur.
als het een beetje vent is komt hij eens met wat woorden op zijn forum.
word er tenminste nog eens wat gepost Big Grin
gaat toch nergens over

weet je hoe dit komt.
ik denk dat deze meneer vroeger veel gepest is op school.
en probeert nu iedereen met de zelfde liefde en kennis , van 1 super wagen , terug te pesten.

we hebben er het toen over gehad op het 240-260 forum dat ze het toegangkelijk moesten houden voor iedereen omdat het ook een vrij forum was.
dit was toen met die actie van het opslot gooien van het forum omdat meneer geen gelijk kreeg en oneenigheid had (met zich zelf waarschijnlijk).
en hier nu eindelijk wat op gevonden heb om iedereen tot last te wezen.

ik ben blij met het volvolvo al zeg ik het zelf.
hier kan je van alles.
wil je nix ga je wat lezen.
wil je wat slap ouwe hoeren kan het ook.
zijn er serieuze zaken word er altijd gereageerd.
ook domme vragen zijn hier welkom en worden altijd beantwoord.

dit is de kracht van dit VOLVOLVO forum
en hoop dat het lang mag duren voor dit van het net gaat.

puh , sorry voor het ongemak :evil: :evil:
groet 240-260 forum.

[size=18px]hoe bedenk je het !!![/size]
Antwoord
ik heb er sowieso al nooit veel in gezien,in dat hele forum.Ander soort publiek een beetje. Hier gaat het er vrij chill aan toe, maar als je op sommige van die andere forums leest hoe er al bij het minste of geringste wordt ingegrepen terwijl er helemaal niks aan de hand is vind ik er al niks an.Zijn gewoon een paar van die types die uit dat hele kleine beetje macht wat ze denken te hebben maximaal rendement willen halen.Ideale parkeerwachters eigenlijk
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
heren en dame(s)

Jammer dat iedereen zo aangedaan is van deze actie van het volvo240-260register. Jammer dat datzelfde register niet door heeft dat het zo zn leden zo gaat verliezen. :wink:

Daarnaast staan wij als Volvolvo.nl wel open voor een oplossing. Wordt dus allemaal GRATIS lid van Volvolvo.nl zou ik zeggen. En 'spread the word'. We hopen nog meer te kunnen realiseren in de komende tijd dan alleen dit forum.:wink:

Ik persoonlijk twijfelde nog om mn lidmaatschap van het register op te zeggen, maar die twijfel is nu weggenomen. Wat moet ik nu op een forum waar alleen de leden van de club op zitten. Want: de grijzewollensokkenleden(80%) zijn meestal niet zo modern om op t forum te komen. Van de rest is misschien maar 10% echt daadwerkelijk gezegend met veel technische kennis. Blijven er dus maar een handjevol leden over. Daarvoor hoef ik niet op het registerforum te komen. Oftewel...we gaan maar eens opzeggen vrees ik.

Maar mocht het register misschien vernieuwende ideeen hebben om het forum op te doeken en al hun leden naar ons te sturen die toch nog in een (OPEN!)forum geïnteresseerd zijn, dan staan we daar ook open voor. :wink:

Veel plezier hier volvofielen! En laten we vooral blijven :lol: om dit soort grappen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Hee, ik ben ineens 'gast' op het registerforum. Geen profiel meer, niks. Is dat omdat ik mijzelve heb geblokkeerd door mijn e-mailadres te veranderen in volvolvo@volvolvo.nl? Of heb ik niet goed opgelet en is het alweer 2007?
Antwoord
Vandaag (keurig) antwoord van de webcie:

Beste Sander,

Ook wij als forum beheer betreuren het dat het forum gesloten is voor niet leden
en begrijpen best dat je daar teleurgesteld in bent. Dit is een beslissing die
genomen is door een meederheid van het bestuur na een lange moeilijke vergadering.
Als webcommissie/forumbeheer voeren we deze beslissing uit. EÃÂn van de gevolgen
van deze beslissing zal zeker zijn dat er minder gepost zal worden op het
volvo register forum helaas.

Wat betreft de redenen van het opheffen van het forum.
In het verleden zijn er een aantal malen discussies op het forum gevoerd die
het bestuur ongepast vond en die het bestuur in de toekomst wil voorkomen.
Anonieme gebruikers zijn over het algemeen meer in de verleiding om dergelijke posts
te plaatsen en zijn moeilijker aan te spreken op dit gedrag. Alternatief zou zijn
geweest het totaal sluiten van het forum en dat vonden wij niet acceptabel.

We realiseren ons dat dit tot de nodige commotie heeft geleid en helaas zelfs tot
een aantal mensen die hun lidmaatschap opgezeggen. Wij als webcommisie/forumbeheer
blijven er echter naar streven om de website van het volvo register zo interessant
mogelijk te houden en daar de informatie en mogelijkheden aan te bieden die
clubleden en ook niet clubleden daar graag zien. Helaas lukt het niet altijd
om iedereen tevreden te stellen. Alle reacties op deze aktie zullen we verzamelen
en ervoor zorgen dat ze bij de volgende bestuursvergadering besproken worden.

Sorry voor het ongemak,

Met vriendelijke groet,

Volvo register forum beheer

Heb ze vriendelijk bedankt voor het keurige antwoord maar ook aangegeven dat ik waarschijnlijk geen lid blijf.
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Worden er wel eens discussies gevoerd dan, op dat forum? Is me helemaal ontgaan.
Antwoord
geestschrijver schreef:Worden er wel eens discussies gevoerd dan, op dat forum? Is me helemaal ontgaan.
Volgens mij niet.... :-#
Ik krijg de laatste tijd helaas een oude sokken lucht in mijn neus als ik over het 240 register lees.
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Ik heb hetzelfde antwoord ontvangen, met als toevoeging dat het werk op vrijwillige basis in hun vrije tijd gedaan word.
Ik heb dus ook een vriendelijk antwoord teruggestuurd met de mededeling dat ik het niet de webcommissie kwalijk nam, maar het bestuur. Verder heb ik gemeld dat ik bewondering heb voor mensen die in hun vrije tijd iets voor anderen doen.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)