Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wat valt er uit de lucht?
:wink:
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Volgens mij heb je haar omgekocht met een lolly of een stuk chocola of zo. ([size=7px]zie 2de foto[/size])
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Ik moet zeggen dat ik vroeger altijd met plezier de volvo van m'n pa wastte, en nu was ik m'n eigen volvo Big Grin
Antwoord
Die had ze geloof ik van de buuv gekregen... hoopte natuurlijk dat ze hun Ford Galaxy ook zou wassen.
Antwoord
Zo begint het wel altijd.Ik waste vroeger ook altijd de auto van mijn vader en natuurlijk begonnen de buren altijd bijdehandte opmerkingen te maken in de trant van"de mijne staat daar hoor".Ik maakte dan meteen een prijs af en had zo een lekker wijkie wat meer opleverde dan een dag bij de supermarkt werken.
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Daar is ze nu nog iets te jong voor, maar het zou mooi zijn als ze het nog eens voor elkaar krijgt.
Antwoord
verdiende ik vroeger ook goed geld mee. maar de 240 van m'n vader was altijd het meeste werk: je merkt pas hoe groot ie is als je 'm als klein mannetje moet wassen (krukje erbij voor het dak).

Maar een tuinslang is wel vereist als je gaat beginnen: goed veel water bij het afspoelen, anders krijg je zeker krassen.
Antwoord
Vroeger... :wink: zo'n 30-35 jaar geleden, gingen mijn broer en ik op texel waar we bijna elk weekeinde en vakanties waren,
ramen wassen van auto's die bij de boot stonden te wachten.
Gewoon spons erop en weer droog maken met de trekker :lol:
Hup 50 cent,(sommige gaven zelfs een gulden!) en dat elke dag bijna een paar uur, om die vervolgens weer ergens in een flipperkast te gooien. :lol: :lol:
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  gebakken lucht...? jos245 4 3.680 18 July 2012, 19:11
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)