30 October 2006, 11:02
Wie kent Fa. Mulder in Werkhoven ?????
|
30 October 2006, 11:46
Ik heb hem een mail gestuurd en weet nu waar hij zit.... een omgebouwd stallencomplex in de buurt die units verhuurt,
ga binnenkort even buurten.
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
30 October 2006, 12:27
volvoman0_0 schreef:Ik heb hem een mail gestuurd en weet nu waar hij zit.... een omgebouwd stallencomplex in de buurt die units verhuurt, Goed plan :!:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
20 November 2006, 01:39
volvoman0_0 schreef:Ik heb hem een mail gestuurd en weet nu waar hij zit.... een omgebouwd stallencomplex in de buurt die units verhuurt, En :?: :?:
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
20 November 2006, 13:09
Het is dichtbij, maar nog niet gedaan.
was van het weekend onder de auto bezig.
Volvo 945 aut LPG G3 1998, 262 coupe 1978. Saab900ClassicCabrio 1988
22 November 2006, 22:17
Biedt distributieriem vervangen aan voor 125 euri. Lijkt me voordelig, wat kost dat normaal gesproken?
20 December 2006, 16:26
Ik zou het wel eens willen uitproberen. Maar de eerste klus is vervangen distributieriem. En om daar nou mee te gaan 'avonturen'. Hoewel, zo'n ingewikkelde klus is dat nou ook niet, toch? ...
Kost trouwens in merkonafhankelijke kanaal: 200 euri (14 euro riem, 35 euro spanrol,rest arbeid, btw), zo leren twee betrouwbare offertes. Bij de dealer, uhm, veeeel duurder. Dus dan is 125 euro een mooie prijs. Zal 'm eens vragen of dat idd inclu spanrol (35 euro) is.
244 DL B200K, 1986, 106.000 echte kms, lekker basic!<br />855 R helemaal niet basic en lekkeR snel!<br />Constructam Comet 5, 1970
20 December 2006, 16:51
Mark schreef:Ik zou het wel eens willen uitproberen. Maar de eerste klus is vervangen distributieriem. En om daar nou mee te gaan 'avonturen'. Hoewel, zo'n ingewikkelde klus is dat nou ook niet, toch? ... Of zelf de onderdelen aanleveren? En eventueel vragen of je mee mag helpen vervangen? "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
20 December 2006, 20:53
Da's wel een goed idee, want het is leuk om erbij te zijn en je kan meekijken wat er en hoe het gebeurt.
244 DL B200K, 1986, 106.000 echte kms, lekker basic!<br />855 R helemaal niet basic en lekkeR snel!<br />Constructam Comet 5, 1970
1 January 2007, 19:31
Ja hoor ik ken 'm. Niet Gerard maar Ruud Mulder.
Heb een flink aantal jaren geleden een Volvo 960 bij hem gekocht. Welliswaar was de achterschade die deze auto bij aankoop flink wat meer dan dat Ruud destijds deed voorkomen maar dat had ik zelf vooraf beter (moeten) kunnen checken. Heb ruim drie jaar volkomen probleemloos gereden (150.000 km) en inmiddels verkocht. Ruud heeft mij laatst perfect uit de brand geholpen door voor een zeer acceptabele vergoeding mijn V90 te voorzien van een nieuwe remklauw. Kortom voor zover ik weet een prima adres voor Midden Nederlanders die nog op zoek zijn naar een garage. Zelf rij ik steeds naar Gemert (Carlo Schmidt) vanwege de goede ervaringen die ik daar (al lang) heb. Dat is mij de afstand waard. Echter bij plotselinge noodzaak van een reparateur om de hoek is Ruud een prima alternatief en ook in Houten is een prima Volvo kenner 'actief'. Groeten, Sjef
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)