Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
Ha Gerard, welkom hier!
Antwoord
Ik heb toch maar weer een meel naar het register gedaan :?

Beste Webcommissie,

Tot mijn spijt moet ik u bekennen dat het bestuur van het register steeds weer dingen doet die ik (en andere leden) niet willen. Ik voel dan ook steeds minder verbondenheid met het register. De meerwaarde van een lidmaatschap van het register bestaat voor mij op dit moment alleen uit twee sleuteldagen per jaar en 15% korting bij Hooftman.
Kunt u mij vertellen wat u beoogt met het sluiten van het forum voor niet-leden?
Ik heb namelijk het idee dat de inbreng van deze mensen tot nu toe zeer waardevol geweest is.
Persoonlijk had ik meer gezien in een gedeelte van het forum of de site wat alleen voor leden toegankelijk is, waarop de Technische Commissie zijn kennis en documentatie met ons (de leden) had kunnen delen.

Als het lidmaatschap niet meer op gevoel kan berusten, dan zou het nog financieel aantrekkelijk gemaakt kunnen worden.
Dit zou mogelijk zijn door bijvoorbeeld taxaties via de vereniging mogelijk te maken, zoals bij andere oldtimerclubs al jaren het geval is.
Of door een oldtimerverzekering met aanzienlijke korting mogelijk te maken.

Mochten deze of andere financiële voordelen niet in het komende jaar mogelijk zijn, en ook dat idee van een technische ledenhoek niet gaan lukken, kunt u mij per 1 januari van het aankomend jaar als lid uitschrijven.
Als ik de reacties vandaag op de sleuteldag en van bekenden gehoord heb zal ik niet de enige zijn met dit voornemen.

Ik hoop dat u deze mail aan het bestuur wilt doorzenden, het is me teveel moeite om daar het juiste adres van op te zoeken.

Benieuwd naar de reactie
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik heb zopas per mail mijn lidmaatschap opgzegd.

Ben benieuwd naar hun reactie.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
lj_dekker schreef:
Holowkregel schreef:na mijn niet al te beleefde mailtje van gisteren na een aantal pilsjes

Nooit rijden of mailen met drank op! Big Grin 8) Smile

ik moet zeggen had mijn toevoegsel ook met iet wat bacchus te veel op getypt gisteravond.
heb het vandaag toch meer ff over gelezen en....!!!!!!!!!!!

mankeerd nix aan mijn post , ben er nu nuchter helemaal mee eens. Big Grin
wat een stel eik..s daar , ze gooien de club dicht denk ik over een week of wat , zou het niet??
wat willen ze hier mee bereiken, ik snap er nix van.

ik ben al jaren op de 240 forum te bereiken.
er is toen een ander soort forum geweest en heb toen gevraagd om de oude topics toe te voegen aan het forum wat nu weer op slot gaat.
hebben ze nooit gedaan , das jammer want daar stonden ook wel leuke dingen tussen.
het is overal het zelfde alle leuke dingen gaan verloren in deze maatschappij.
jammer jammer jammer Cry

[size=18px]MAAR[/size], wij hebben 1 ding.
das het [size=18px]volvolvo[/size].

als ook maar 1 iemand het in zijn hoofd haalt om dit dicht te gooien :evil:
hoop ik maar dat hij een goeie verzekering heeft afgesloten. :lol: :lol: :lol:
Antwoord
:evil: lijkt of ze steeds gekker worden daar wie verzint nou zoiets [Afbeelding: 441.gif]

Eerst willen ze centrale ritten in zuid limburg en nu het forum dicht voor veel mensen , zal hier wel wat drukker worden nu.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
kleine moeite om het e-mail adres van de voorzitter te vinden.

voorzitter@volvo240-260register.nl

Alle andere e-mail adressen staan op http://www.volvo240-260register.nl/ via link "contacten"

Ik heb inmiddels naar alle e-mail adressen daar een bericht gestuurd. heb van slechts 1 een antwoord gehad.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
hoe meer zielen die afgekapt zijn op het register forum
hoe drukker en gezelliger hier op het volvolvo forum.

dat word t-shirts drukken voor robbert :lol: :lol: :lol:

dit dan op de achterkant van het shirt

[Afbeelding: pis2mo4.jpg]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Antwoord
240estate schreef:kleine moeite om het e-mail adres van de voorzitter te vinden.

Ik heb het adres zelfs in mijn adresboek staan. Naar aanleiding van die Texelrit een hele discussie met hem gehad :x
Deze opmerking is bedoeld om mijn afkeuring extra te laten blijken
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Het lijkt en heuse coup zeg.. Het bestuur reageert ook nog niet echt is het wel? Op Rob's topic op het register forum heb ik nog niet ÃÂÃÂn tegen reactie gezien.
Antwoord
kaasie schreef:hoe meer zielen die afgekapt zijn op het register forum
hoe drukker en gezelliger hier op het volvolvo forum.

dat word t-shirts drukken voor robbert :lol: :lol: :lol:

dit dan op de achterkant van het shirt

[Afbeelding: pis2mo4.jpg]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Big Grin :lol: :lol:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)