Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
succes :wink:
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
top. heb het gezien.

ik heb al een e-mail gestuurd met de vraag om mijn acount te verwijderen inclusief mijn prive berichten (prive nota bene. kan er niet meer bij) en al mijn postings.

tot nu toe geen reactie.
Volvo 240 GL estate B230f&nbsp;&nbsp; '91<br />BMW 2002 '73<br />Deutz D4005 '67
Antwoord
Ik heb geen haast, verder...

[size=7px]( http://volvo240-260register.nl/forum/vie...highlight= )[/size]
Antwoord
Pfff wat een gedoe om niks.

Tja. en nu ik typ vraag ik me af waarom ik het ook nog post,

ga maar verder met wat anders denk ik

:wink:

groet Ruud (ook voor kaassie, en blijf vooral van je 240 houden!)
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
ik kreeg ook zo'n suf mailtje retour na mijn niet al te beleefde mailtje van gisteren na een aantal pilsjes, ze blijven wel als een kip zonder kop een beleefd antwoord geven, net of mij dat nog interesseerd dat ze uberhaupt nog antwoorden en denken dat je nog lid wilt worden nadat ze je zonder aankondiging gaan weigeren.
Vitara
Antwoord
Wat een domme zet zeg :?

Dit is nou typisch een gevalletje van jezelf in de voet schieten Sad
Antwoord
Holowkregel schreef:na mijn niet al te beleefde mailtje van gisteren na een aantal pilsjes

Nooit rijden of mailen met drank op! Big Grin 8) Smile
Antwoord
Goedenavond Volvovrienden,

Ik heb een dagje sleutelen bij Hooftman afgesloten met het opzeggen van mijn lidmaatschap Volvo 240-260 register en aanmelden bij Volvolvo.
Dat was mijn reaktie op de beslissing hun forum alleen voor leden open te houden. :evil: En de discussie daarover zoveel mogenlijk uit de weg te gaan. :-#
Voor degenen die me nog niet kennen verwijs ik naar het voorstellen bij het volvoregister http://www.volvo240-260register.nl/forum...php?t=2170
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Welkom Flirt.

Heb reeds gezien dat je een prachtige auto hebt. We gaan hier gewoon verder met zijn allen
Antwoord
Ja, wij maken er een gezellige boel van op deze site.

Moet de brief nog schrijven, maar volgend jaar ben ik ook geen lid meer.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)