Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wat is dit?
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar dit mailtje kreeg ik.

Beste Forumgebruiker,

Op de Volvo 240-260 register bestuursvergadering van 17 oktober is besloten om het forum voortaan alleen nog open te stellen voor leden. Daarmee wordt bedoeld dat iedereen de berichten op ons forum mag lezen en dat het plaatsen van nieuwe artikelen (posts) is voorbehouden aan clubleden.

Het forum kent op dit moment 433 gebruikers die vaak namen en email adressen gebruiken die niet clubleden te relateren zijn. Van 346 van die gebruikers is ook nooit geregistreerd of ze wel of niet clublid zijn.

Op dit moment zit er niets anders op dan alle gebruikers waarvan niet met zekerheid kan worden vastgesteld of ze clublid zijn, te blokkeren.

Uw gebruikersaccount wordt bij deze geblokkeerd. Mocht u wel clublid zijn, dan volstaat het antwoorden op deze email onder duidelijke vermelding van de gebruikersnaam, het clublidnummer, de naam en het adres. Het gebruikersaccount wordt dan weer zo snel mogelijk geactiveerd.

Mocht u geen clublid zijn en toch willen blijven schrijven op het forum, dan verwelkomen wij u uiteraard graag als lid. Op onze site vindt u een inschrijfformulier.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

De webcommissie

VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Idem,

Helaas heeft dat forum een tijd geleden al wat waarde verloren en bij deze....

jammer, hoewel 2 fora (of is het forums of forie.....) toch ook wel wat veel is. De club gerelateerde zaken kan ik me voorstellen maar de techniek gerelateerde?

Nou ja het zij zo.

Marc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Ik kreeg deze:

Beste Forumgebruiker,

Op de Volvo 240-260 register bestuursvergadering van 17 oktober is besloten om het forum voortaan alleen nog open te stellen voor leden. Daarmee wordt bedoeld dat iedereen de berichten op ons forum mag lezen en dat het plaatsen van nieuwe artikelen (posts) is voorbehouden aan clubleden.

Het forum kent op dit moment 433 gebruikers die vaak namen en email adressen gebruiken die niet aan clubleden te relateren zijn. Van 346 van die gebruikers is ook nooit geregistreerd of ze wel of niet clublid zijn.

Op dit moment zit er niets anders op dan alle gebruikers waarvan niet met zekerheid kan worden vastgesteld of ze clublid zijn, te blokkeren.

U bent op dit moment geregistreerd als lid. U kunt dus gewoon blijven schrijven op het forum.

Wij bieden onze excuses aan voor eventueel ongemak.

Met vriendelijke groet,

De webcommissie
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Daar wordt het vast een stuk drukker en gezelliger van op het registerforum :roll: ...
Antwoord
Oh, ik bedoelde jou niet hoor Peter, maar deze nieuwe 'regeling' Big Grin
Antwoord
:lol: Big Grin :lol:

Wel jammer, het begon net weer een beetje op te leven daar Cry
Nu slaan ze het helemaal dood ](*,)
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik mag gelukkig ook nog posten. Ik had me echt geen raad geweten als ik was geblokkeerd.
Antwoord
ik mag het niet meer :-( ben toch altijd 'braaf' geweest, heb nooit kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, sexueel-georienteerde berichten geplaatst...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Je bent natuurlijk pas echt braaf als je lid bent van het register...
Antwoord
http://volvo240-260register.nl/forum/vie...highlight=

En dan gauw op slot zetten. Stel je voor dat er iemand reageert.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)