Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A.A.A.D.D.
Heb je ook last van A.A.A.D.D. ? (Age Activated Attention Deficit Disorder)

symptomen:

Je besluit om de auto te wassen, je vertrekt richting auto en ziet ineens post op tafel liggen.
OkÃÂ…, je gaat de auto wassen, maar eerst toch even de post doorbladeren.
Je legt je autosleutels op je bureau, filtert de reclamefoldertjes uit de hoop post en ziet dat de vuilnisbak vol zit.
Dus leg je de rest van de post, waaronder enkele rekeningen, op je bureau en zet de vuilnisbak buiten.
Of nee, toch eerst nog vlug de rekeningen betalen.
Waar liggen die overschrijvingsformulieren alweer?
Oeps, je hebt er nog maar 1.
Je hebt nog reserveformulieren in de kast boven.
Ah.., daar staat je cola nog.
Eerst die extra overschrijvingen zoeken.
Maar wel eerst die cola wat verder van de computer zetten, je weet maar nooit.
Weet je wat…, je zet hem gewoon in de koelkast, dan blijft hij fris.
Dus, naar de keuken en je ziet dat je plantjes er nogal droog bij staan.
Je zet de cola op het aanrecht en hola…, daar ligt je zonnebril en die zocht je al de hele morgen.
Je vult het gietertje met water en vertrekt naar de bloempotten.
Aaaargh!
Iemand (???) heeft de afstandsbediening van de TV in de keuken laten liggen en als we vanavond tv gaan kijken, zoeken we niet in de keuken…, dus leg je de afstandsbediening in de woonkamer.
Je giet wat water in de bloempotten en morst op de vloer, gooit de afstandsbediening op de bank en gaat terug naar de hal.
Waar was je nu weer mee bezig?

Aan het einde van de dag is:

Is de auto niet gewassen, zijn de rekeningen niet betaald, staat de cola
op het aanrecht, kregen de bloemen te weinig water, heb je nog steeds maar 1
overschrijvingsformulier en zijn de autosleutels niet meer te vinden.

Hoe komt het toch dat er vandaag niets is gebeurd terwijl je de hele dag druk bezig was!
Je bent je er van bewust dat je een ernstig probleem hebt..vermoedelijk is het A.A.A.D.D.
Dit vraagt om professionele hulp…., maar eerst even de e-mailbrievenbus checken...
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ikzelf ontken alles maar volgens mijn vrouw past deze beschrijving precies bij mij :oops:

je hebt soms van die dagen ........sterkte John
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
kunnen we hier niet een praatgroep voor oprichten?

ik herken mezelf :oops:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
waar las ik hier meer over :?: :?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik kreegdeze tekst in een mailtje...
Vond het wel herkenbaar op sommige punten (?)
Ik heb het even opgezocht op google en kwam dit tegen;

http://www.tenderfeelings.be/blog/index...._ook_aaadd
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Ik kan wel Ritalin regelen voor je...
Antwoord
Jaaaaaa 3 dozen[size=9px]....( nee hoor valt wel mee, beter iets voor het korte termijn geheugen) :? [/size]
Antwoord
Waarom ook alweer?
Antwoord
bekend verhaal.... :?
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Heb daar gelukkig geen last van... maar ben ook nog jonger dan diegene die hier reageren Big Grin Big Grin

Auto wassen staat sowieso op 1. Rekeningen betaal ik nooit in het weekend Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)