Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voordat iedereen denkt...
ach, al die forums zien er vlgs mij precies hetzelfde uit qua onderwerpen en lay-out, dus dat kan het probleem toch niet zijn??

Maar ik zie dit meer als een kwajongens streek, dan een serieuze poging om een alternatief forum op te richten toch??
(http://www.volvo200.nl is nog wel beschikbaar trouwens....) :badgrin:
Antwoord
he Paul ,jij ook hier Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
is idd kwajongensstreek, maar wel met serieuze ondertoon.
de 240-260 register side-admin-heeft af en toe geen flauw benul wat er gaande is, pleuren alles zomaar weg, houden geen rekening met de actieve leden, komen zelfs incidenteel op het forum en beginnen met botte bijlen te modereren Big Grin Big Grin
[size=9px]ben jij wel lid?? Big Grin Big Grin [/size]
er moeten gewoon veranderingen komen, want het is op deze manier een oudbollige voortsukkelclub, met mensen die het allemaal wel best vinden Sad Sad
prima, maar mij/ons niet gezien Big Grin
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
gedeeltelijk met je redenatie eens - register zorgt wel voor een aardig forum (met wat ziektes, dat zeker!).

En nee, ik ben geen lid. wel overwogen, maar toen ik die trieste clubblaadjes zag.... en er is geen centrale onderdeleninkoop / magazijn + geen LEUKE evenementen zoals onze laatste wel echt leuke puzzelrit!! Tongue dus..... maar ok, eigenlijk zou ik wel lid moeten worden met 2 245's!
Antwoord
Dit forum drijft zoals vele anderen op een nauwelijks ingedeeld PHP-BB aanbod. De tekst-invulling is hooguit gejat maar ja dat zijn ook de woorden die u nu leest. De Nederlandse taal is voor iedereen toegankelijk en dus ook de volgorde en woordkeus.
Ik verwacht wel een kwajongensstreek terug en wel zo dat we het 240-forum niet meer opkunnen. IP-block oid.

Van kwaad bloed wil ik niet spreken maar dat ik teruggefloten ben als een afvallige, heeft me wel geraakt en derhalve aan het denken gezet.
Op het 240-forum staat duidelijk hoe men met mij in het reine kan komen of ze het doen? Ik laat het u weten.

Tekst in embleem erg leuk VOL [size=7px]van[/size]VOLVO.

Moeten wellicht overwegen of er een ander woord voor forum te gebruiken is.

Oh ennog iets voor Peter, effe zonder statistieken maar kijk eens hoeveel van al die postings afkomstig zijn van welke mensen?
Als dat duidelijk is weet je ook waarom dit..... en begrijp je ook waarom ik ......
Antwoord
HA! Saintmans, zat er aan te komen....... heb niet alles kunnen volgen de laatste tijd op registerforum. voorlopig een zwamhoek erbij!! en wie weet.... ik ben trouwens nog steeds niet lid, 1000ste zou mooi zijn. ik weet het nogniet zo...

tada owen.
uperr
Antwoord
Owen schreef:HA! Saintmans, zat er aan te komen....... heb niet alles kunnen volgen de laatste tijd op registerforum. voorlopig een zwamhoek erbij!! en wie weet.... ik ben trouwens nog steeds niet lid, 1000ste zou mooi zijn. ik weet het nogniet zo...

tada owen.

In iedergeval ben je al lid van dit forum :-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Ticcie schreef:gedeeltelijk met je redenatie eens - register zorgt wel voor een aardig forum (met wat ziektes, dat zeker!).

En nee, ik ben geen lid. wel overwogen, maar toen ik die trieste clubblaadjes zag.... en er is geen centrale onderdeleninkoop / magazijn + geen LEUKE evenementen zoals onze laatste wel echt leuke puzzelrit!! Tongue dus..... maar ok, eigenlijk zou ik wel lid moeten worden met 2 245's!

Wat betreft de centrale onderdeleninkoop is er een verhaal van de voorzitter geweest tijdens de ALV en zijn punten die hij hierin noemde had hij gelijk!
Maar goed, clubblaadje mag iets beter al wil ik dit niet triest noemen, wel een voorbeeld is de factor700 van de 700-vereniging, het lijkt meer dat je in handen hebt.
Leuke evenementen hebben we wel van het register, de hotseklots rit vond ik persoonlijk erg gezellig! En de rondrit over de Veluwe afgelopen weekend was ook wel aardig hoor! Net wat je er zelf van maakt!
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
welk forum?

Citaat:In verband met technische problemen is het forum op dit moment niet bereikbaar.

Er wordt aan gewerkt.

Met vriendelijk groet,

Webcommissie Volvo 240-260 Register.

:lol:
Antwoord
TheSaint77 schreef:welk forum?

Citaat:In verband met technische problemen is het forum op dit moment niet bereikbaar.

Er wordt aan gewerkt.

Met vriendelijk groet,

Webcommissie Volvo 240-260 Register.

Kunnen de concurrentie niet meer aan Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
potjandikkie zeg!! Moet echt volgende week die site in de lucht proppen hier. gna gna!
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Iedereen een goed 2014 toegewenst... edwin 8 5.562 2 January 2014, 14:13
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Voordat we verstandig werden... edwin 78 43.330 5 December 2008, 21:45
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)