Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVOGRAFEER JE SUF!!!! #2 @Volvolvo.nl!!!
Nee dat kan niet, want dat doe ik zelf. tondeuse erover en klaar!
[size=7px] wat er nog zit[/size] :lol: 8)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Trouwens, toch wel een vreemd kenteken, een zwitzerse diplomaat?
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Is dat niet zo'n 1 dags kenteken? Ik zie op de kenteken plaat houder ook iets van 'garage houder flangeman (??) staan. Mooie turbo verder als je de foto's mag geloven. En als ie echt te koop is, dan zou ik er ook wel wat meer info over willen weten Big Grin
Antwoord
Even ge-googled en daar kwam ik dit tegen:

"CD (*) Buitenlandse diplomaten (Corps Diplomatique)"

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_kenteken

Alleen staat er op de foto op bovenstaande site dat een buitenlands diplomaten kenteken wel een gewone gele kentekenplaat is:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Kenteken-cd.jpg
Antwoord
of heeft gewoon een cd-speler en wil dat ons graag laten weten,...
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
Een Nederlandse diplomaat in Zwitserland lijkt me dan waarschijnlijker...

[size=9px]...en dan heb ik waarschijnlijk ook hetzelfde kapsel (maar dan met scheermes in plaats van tondeuse)...[/size]
Antwoord
geestschrijver schreef:Een Nederlandse diplomaat in Zwitserland lijkt me dan waarschijnlijker...
iid lijkt mij ook! Nog niks gehoord trouwens...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
kan nog wel twee knappe rechter deuren gebruiken Henqui , dus als je tijd over hebt 8)
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Antwoord
Toen ik in Capelle aan den IJssel werkte (Rotterdam) kwam ik deze bjoetie dagelijks tegen tijdens mijn woon-werkverkeer naar en van Moordrecht. Stond op de dijk, bijna onmogelijk om daar te stoppen en foto's te nemen, maar uiteindelijk gelukt. Staat leek zo op eerste zicht prima, dof uitzicht komt omdat er een ochtendmistje op was neergeslagen. Heerlijke kleur :o

[Afbeelding: volvo245sidepb4.jpg]

[Afbeelding: volvo245front01nu4.jpg]

[Afbeelding: volvo245back01ld1.jpg]
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
Gister gespot in Utreg.
Een ouwe diesel
[Afbeelding: trouwdagheidieencorne008gv7.jpg]

Mooie kleur!
[Afbeelding: trouwdagheidieencorne014ek0.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo turbo onderonsje henqui 21 11.406 17 September 2006, 10:03
Laatste bericht: abbabak
  1e Smallest Volvolvo meeting 2006 Robbert242DL 12 8.984 23 January 2006, 20:54
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)