Topics: 49
Heb Truus (nee, zo heet ze niet echt) net gebeld en afspraak gemaakt om alsnog schadeformulier in te vullen. Dat had ik niet bij me. We zijn het weer eens geworden dat we het oneens zijn. Ik wind me er maar niet meer over op..................we zien wel wat er van komt.
Schade-afwikkeling gaat rap. Werd net gebeld, eind van de middag komen ze shade opnemen om onderdelen te bestellen en herstel in te plannen en "om vervangend vervoer op passend niveau te kunnen regelen"........... :lol:
Over passend vervoer gesproken: goede grap over niet nader te noemen grote jongen uit de bouw die inwoner is van de gemeente waar ik voor werk (hij is de afgelopen jaren wel eens negatief in het nieuws geweest :oops: ). Bracht zijn S600 voor een beurt naar dealer. Werd een 'fully loaded' S350 als leenauto voorgereden. Werd niet geaccepteerd. Er moest een S600 op een trailer uit Amsterdam worden gehaald zodat die als leenauto kon fungeren............ :roll:
Ik zou denk ik HEEL langzaam tot 10 hebben moeten tellen..........maar vervolgens had ik wel hetzelfde gedaan, want inmiddels is de nieuwe S600 net afgeleverd......... :lol: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 18
lj_dekker schreef:Maar dan had zij toch ook kunnen zeggen dat jij bent doorgereden? Zit je alsnog in 't zelfde schuitje. Ik ga denk ik voor de geestschrijver methode 
Nou nee, je moet wel zelf ter plaatse van het ongeval stoppen en daar de politie bellen.
Die mevrouw zou waarschijnlijk met het verhaal komen dat ze doorreed omdat ze haast had , maar dat soort verklaringen doet de politie af met: "dan had je maar eerder van huis moeten gaan".
Als je doorrijdt na een aanrijding -ook al is het maar een piepkleine- dan ben je de klos als ze je alsnog traceren. Het is een misdrijf.
Topics: 0
Sander van Buiten schreef:Over passend vervoer gesproken: goede grap over niet nader te noemen grote jongen uit de bouw die inwoner is van de gemeente waar ik voor werk (hij is de afgelopen jaren wel eens negatief in het nieuws geweest :oops: ). Bracht zijn S600 voor een beurt naar dealer. Werd een 'fully loaded' S350 als leenauto voorgereden. Werd niet geaccepteerd. Er moest een S600 op een trailer uit Amsterdam worden gehaald zodat die als leenauto kon fungeren............ :roll:
Allereerst goed balen dat je dat moet overkomen. Dat zijn geen leuke geintjes.
Ik zou haar in ieder geval ook goed bang maken met het gegeven dat je "advocaat" bent.
Maar over bovenstaande quote. Is dat geen broodje aap verhaal. Ik ken de desbetreffende ondernemer ook een beetje en heb em zelfs ÃÂ
ÃÂ
n keer mee mogen maken maar heb niet die indruk van hem gekregen.
olvo For Life, Vanaf de Jakob tot de 480
Laten we het er maar op houden dat ik de informatie en het verhaal betrouwbaar acht...........
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Topics: 135
ronduit kinderachtig...maar die trut zou ik die kapotte spiegel in der bek rammen... :badgrin: Of elders kan natuurlijk ook...nog beter...(sorry!)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 74
TheSaint77 schreef:ronduit kinderachtig...maar die trut zou ik die kapotte spiegel in der bek rammen... :badgrin: Of elders kan natuurlijk ook...nog beter...(sorry!)
Nou nou nou, moet dat nou zo
Saint heeft wel het puntje te pakken wat mij zelf ook het meest verbaasde......een paar jaar geleden zou ik dat ook hebben geroepen en heel erg lelijk tegen die mevrouw tekeer zijn gegaan.
Nu herkende ik mezelf haast niet.......ik zal wel ouder worden....... :lol: :wink: :roll:
Topics: 135
Sander van Buiten schreef:Saint heeft wel het puntje te pakken wat mij zelf ook het meest verbaasde......een paar jaar geleden zou ik dat ook hebben geroepen en heel erg lelijk tegen die mevrouw tekeer zijn gegaan.
Nu herkende ik mezelf haast niet.......ik zal wel ouder worden....... :lol: :wink: :roll:
mwaah...ik zou t ook niet zo snel doen. Je weet toch dat t niet veel uithaalt. Eerst op de fatsoenlijke manier en daarna als dat niet werkt...tja, lastig.
Maar kunnen we niet zeggen dat ik bijvoorbeeld de getuige ben geweest? Ik was daar toch ;-)
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 52
We stonden daar toch allemaal te kijken?
Topics: 15
Sander,
Stevig balen zeg!
Waar was dat precies? Bij het lanceerplatform net op de gemeentegrens? Dan is er een goede kans dat mijn schoonouders net de honden uitlieten....
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo