28 August 2006, 01:34
Complete set elektrische ramen voor 175 euri is niet te duur toch? Waar moet ik allemaal op letten voor ik het echt koop? Iemand tips?
Elektrieke ramen
|
28 August 2006, 01:34
Complete set elektrische ramen voor 175 euri is niet te duur toch? Waar moet ik allemaal op letten voor ik het echt koop? Iemand tips?
28 August 2006, 12:59
Let er vooral op dat alles compleet is !
De vier raammechanismen maar ook de complete kabelboom, schakelaars en evt. handgrepen voor de deur. Je kunt weliswaar ook zelf bedrading trekken maar ik raad het af omdat er veel draden aan zitten en het dan al gauw een rommeltje wordt. Bovendien liggen bij jongere 240's zover ik weet de stekkers waar je de kabelboom op aansluit al klaar in de auto . Er schijnt overigens verschil in de kabelboom te zijn in de modellen van voor en na 1980 ( althans dat heb ik me laten vertellen). Mocht de set die je op het oog hebt niet compleet zijn dan weet ik er evt. ook nog een te koop. Ik heb nl. afgelopen weekend wat gebruikte spulletjes gehaald bij iemand en die had ook nog een complete set voor elektr. ramen en tevens cv en elektr. spiegels liggen. Voor de complete elektr. ramenset vroeg hij 150 euro. De bijbehorende deurgrepen waren zwart van kleur.
28 August 2006, 14:08
jos schreef:Let er vooral op dat alles compleet is ! Dat klinkt wel interessant. Zaten daar ook de deurpanelen bij? En zijn deze toevallig ook zwart? en waar woont de verkoper? En die elektrische spiegels, is dat die na 1986 240 type of die mooie 264 type?
28 August 2006, 14:11
Ik zal je het tel.nr mailen, dat lijkt me het makkelijkst.
4 September 2006, 21:09
Ik heb de complete set ramen gekocht en omdat er een stekkertje miste heb ik er nog een dubbele set elektrische 260 (niet echt al te beste) spiegels bij gekregen, originele volvo matten 8), een reserve turbodruk meter, een extra raammotor, een extra deurpaneel en een dubbele set armsteunen voor elektrische ramen. Dit voor 175 euro. Wel een fatsoenlijke prijs toch?
Nu had ik nog even een vraag i.v.m. de bekabeling. Liggen deze voor de achterramen onder de vloer door? Onder de plastic kappen over de dorpels van de voordeuren gaat niet lukken namelijk.
4 September 2006, 21:48
Onder de vloerbedekking naast de grote kabelboom :wink:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
4 September 2006, 23:03
Ik heb de vloerbedekking nog nooit losgetrokken, maar er loopt dus al bekabeling. Das dan wel makkelijk. En er lopen kabelbomen aan de linker en rechterkant?
5 September 2006, 09:33
ik wil ook nog wel een set electrische raampjes voor mijn 84-er. Zit daar voorbereiding in? Ik denk van niet. Maar dan heb ik inderdaad ook deurpanelen of deurgrepen in blauw nodig...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
5 September 2006, 15:56
TheSaint77 schreef:ik wil ook nog wel een set electrische raampjes voor mijn 84-er. Zit daar voorbereiding in? Ik denk van niet. Maar dan heb ik inderdaad ook deurpanelen of deurgrepen in blauw nodig...Er zitten al wel voorbereidingen voor in. De motor + mechaniek kun je er zo inzetten als je het oude mechanische gedeelte er uit hebt gehaald. de boutgaten komen gewoon overeen. Peter Timmer schreef:Onder de vloerbedekking naast de grote kabelboom :wink:Is het dan trouwens makkelijker om een voorstoel er uit te halen (afhankelijk aan welke kant je bezig bent)? Of loopt deze kabel langsde stoel tegen de dorpel? |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|