Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roofrails?
rene soasel schreef:Wat heb je aan zo'n auto als er geen Automaat en geen 2300 motor inzit ?

Groet'n uut Twente van rene

Wat moet je met een station..... :?
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
wat moet je zonder?
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
Citaat:Wat moet je met een station.....

= op de trein stappen? :lol: :lol: :lol: :lol:
= 7 mensen meenemen( legaal!)?
= makkelijk zicht rondom?
= veel zooi meenemen?
= gewoon de mooiste vorm van een 200 :lol: :lol: :lol: !@!!
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
now your talking PP! :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Afgelopen zaterdag nog een feestje met vijf kinderen... en allemaal in de gordel.
Antwoord
pas nog een nieuwe badkamerdeur gehaald ( 210 x 100 cm ) en wat verwarmingsbuizen van 3 meter lengte en dat schuif je er allemaal zo in.
Klepje dicht en rijden.
Antwoord
Pierre van Aert schreef:pas nog een nieuwe badkamerdeur gehaald ( 210 x 100 cm ) en wat verwarmingsbuizen van 3 meter lengte en dat schuif je er allemaal zo in.
Klepje dicht en rijden.

- Met aanhangwagen rij ik net zo hard als jij in je station
- Sedan is luxer qua uitstraling
- Hoef geen 7 mensen mee te nemen (dan gaan we meestal stappen en probeer ik nooit te rijden)
- Zooi ligt thuis
Big Grin Big Grin
Antwoord
Robbert242DL schreef:- Met aanhangwagen rij ik net zo hard als jij in je station

Haast?
Antwoord
Robbert242DL schreef:- Met aanhangwagen rij ik net zo hard als jij in je station
- Hoef geen 7 mensen mee te nemen (dan gaan we meestal stappen en probeer ik nooit te rijden)
- Zooi ligt thuis
Big Grin Big Grin
Hmmm... je rijdt dus illegaal snel met aanhangbakkies, met een soort gevoel van luxigheid maar dan zonder zooi?
Tja, ieder zijn percepties... maarre, ik ben blij dat ik gÃÂÃÂn trekhaak achter mijn iconisch gestylde HerrgÃ¥rdsvagn heb. Staat nÃÂt effe strakker.
Daarnaast ís ie luxer dan menig sedannetje.
Sweet dreams.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Antwoord
MP schreef:
- Zooi ligt thuis
Big Grin Big Grin
Hmmm... je rijdt dus illegaal snel met aanhangbakkies, met een soort gevoel van luxigheid maar dan zonder zooi?
Tja, ieder zijn percepties... maarre, ik ben blij dat ik gÃÂÃÂn trekhaak achter mijn iconisch gestylde HerrgÃ¥rdsvagn heb. Staat nÃÂt effe strakker.
Daarnaast ís ie luxer dan menig sedannetje.
Sweet dreams.

Smaken verschillen gelukkig. Ik associeer wit niet met luxe Tongue
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)