Topics: 15
Een club hoeft niet persÃÂ een "vereniging" of "stichting" te zijn, met een registratie bij de KvK.
Want dan heb je namelijk wel een bestuur nodig (voorzitter, penningmeester en secretaris). En statuten. En veel centen, want de KvK registratie is al voldoende om minimaal E10 per lid te mogen vragen.
Voorbeeld:
Naast de Volvo, ben ik lid van de RSSOC-NL. Dat is de Reliant Sabre en Scimitar Owners Club Nederland. Die club zul je niet zien bij de KvK. Er is alleen een voorzitter (dat is wel zo handig) en verder niets. Contributie is er alleen voor de verspreiding van een eenvoudige clubkrant.
En het is een reuze gezellige club.
Dus we kunnen gewoon een club oprichten, als we dat willen.
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 38
Niet doen, jongens.
Het gaat zo toch prima!
Waar hebben we een clubblad voor nodig, we hebben een prima forum.
Een clubblad zal altijd achterhaald zijn door de berichten hier.
Als er ergens een bijdrage voor nodig is, moet AJ of wie dan ook gewoon roepen en dan storten we het nodige bedrag gewoon op het opgegeven rekeningnummer.
:!: :!: VRIJHEID BLIJHEID :!: :!:
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 15
Peter Timmer schreef:Niet doen, jongens.
Het gaat zo toch prima!
Waar hebben we een clubblad voor nodig, we hebben een prima forum.
Een clubblad zal altijd achterhaald zijn door de berichten hier.
Als er ergens een bijdrage voor nodig is, moet AJ of wie dan ook gewoon roepen en dan storten we het nodige bedrag gewoon op het opgegeven rekeningnummer.
:!: :!: VRIJHEID BLIJHEID :!: :!:
Peter heeft gelijk: we hebben geen clubblad nodig, dat is dit forum.
Dus kunnen we heel eenvoudig onszelf tot club uitroepen. Daar is eigenlijk alleen maar een vorm van een ledenadministratie voor nodig - HÃÂ
, laat dat nou ook dit forum zijn.
Kortom, de keus is nu alleen nog maar: willen we onszelf als club presenteren?
Tijd voor een Polletje?
Gegroet,
Erik
Na 11 jaar nu zonder Volvo
Topics: 41
yup :lol:
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Topics: 28
houwe zo , niks meer aan toevoegen.
ik vind het best zo
Topics: 257
ik ook...maar een link naar 'ons' forum zou wel geinig zijn :-), op zijn minst 'sportief'...
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 41
we linken zelf wel, link als we zijn
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
volgens mij zijn jullie deze forumclubachtige toestand net begonnen omdat jullie de nadelen van een club niet kunnen verdragen.
nooit een club maken hiervan, want als ik de aversie tegen die andere club lees op dit forum, zou je zo nog eens een aversie tegen jezelf kunnen krijgen.
het schuppen tegen die andere club is denk ik een soort van uitlaatklep of zo, hoop ik tenminste, anders zou het teveel eer en energie zijn in hun richting en die kunnen we hier beter gebruiken in het omzetten in volvotaal, volvowetenswaardigheden en volvokennis.
clubs die groeien willen dingen gewoon beter organiseren en dat gaat al snel een grens te boven, het lijkt dan al snel een verzorgingsstaat en dat wil je als vrienden onder elkaar niet.
dit forum bezoek ik vrij regelmatig, dat van het register nooit, dat van de 850 steeds minder en ik doe nog steeds met heel veel plezier. Ik hoop dat nog lang te doen en daarvoor hoeft het voor mij echt niet meer georganiseerd te worden als het nu is. zolang het volvo betreft, met voorkeur de roots in de vorm van de 240 ben ik graag van de partij.
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 20
Welke register site ? Kan hem alweer niet openen....zeker weer mensen die stoute dingen hebben gezegd....iemand ? 8) 8) 8)
[img][/img]
eeehhhh,............. ikke??
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986