Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Resonerend blik bij gas los
Ik had het met mijn 244, had deze net gekocht, en ik hoorde vaak als ik gas los liet een soort rinkelent geluid, reed ik op de snelweg langs de vangrail en ik liet mijn gas los hoorde ik het, heel irritant geluid. nadat ik mijn waterpomp vervangen had was het weg, de lagers van de pomp waren erg slecht.....
Antwoord
Het rammelen is in bij mij veroorzaakt door het hitteschild rond de voorpijp. Tevens was de diagnose dat bij de bevestiging met de katalysator de voorpijp iets lekte....

Blijkt do voorpijp bij de snelle fitters echter het duurst onderdeel te zijn van de uitlaat Confusedhock: (buiten de kat om vermoed ik).

Maar eens kijken hoe en wanneer we dit probleempje gaan tackelen. Ik zie het eerlijk gezegd niet zitten om zelf de uitlaat te vevangen terwijl de auto verhoogd op as steunen staat.

Maar even wachten tot ik in Obdam weer terecht kan.

MArc
Volvo 245 GL estate 613.000 and stopt counting (and owning)<br />Volvo 945 2.3 I.C. (LPT/LPI) 269000 and started counting
Antwoord
Ik heb ook last van zo'n rammel. Goed hoorbaar bij hogere snelheid en dan gas loslaten. En wie weet, toch de uitlaat? Want... ik meen het ook lichtjes te horen als ik over wat oneffenheden rij.

Rene
Antwoord
Bij mij bleek het het boutje te zijn waaraan de uitlaatpijp hangt op het punt waar deze van diagonaal naar horizontaal buigt.
Antwoord
goede mogelijkheid is ook het blik wat om de distributieriem zit - dus waar de plastic kap op zit gemonteerd.
Antwoord
V122 schreef:Bij mij bleek het het boutje te zijn waaraan de uitlaatpijp hangt op het punt waar deze van diagonaal naar horizontaal buigt.

Bij mij precies hetzelfde Big Grin
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ik heb het ook gehad bij mn hitteschild. Ik heb het vastgezet met ijzerdraad. Nee, geen schoonheidsprijs verdiend maar qua geluid werd ik er zelf ook weer stil van.

RenÃÂ
en blauwe van '93.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)