Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
wat denken jullie hiervan?
J.velde schreef:mooie auto!
maar houd die wielkas rand in de gaten, daar zit idd nog veel meer roest onder. (plamuur)

Inderdaad. Aan deze foto kun je zien dat de binnenrand van de wielkast is dichtgesmeerd met plamuur alsmede de buitenkant van het achterscherm onderaan en de dorpel en aan de dikte van de deur te zien is daar ook plamuur overheen gezet. En dit is nog maar een detailfoto van de auto.....

Als je tot aanschaf wilt overgaan raad ik je beslist aan om in buurt waar de verkoper woont even een carosserie/autoschadebedrijf te bellen met de vraag of je even bij hen langs mag komen om de staat van de carosserie te laten beoordelen door hen. Dat zal hooguit een kwartier tot een half uurtje duren dus dat zal zo veel niet kosten en die lui kunnen je precies vertellen wat en hoe er aan de carosserie is gewerkt.

[Afbeelding: plamuurjm8.jpg]
Antwoord
helaas jongens...het is niet meer nodig...hij is vanmorgen verkocht aan een ander die er direct de volle vraagprijs voor gaf...

Wat de roest betreft, die plek van de foto was inderdaad slecht, maar dat was zowat de enige plek (op wat kleine plekjes na)

Maar..goed...weer een leerzame ervaring erbij: beslis snel als je hem echt wilt hebben :-)
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Ik weet niet of je verdrietig moet zijn. Volgens mij zit er onderhuids nog wel wat (goed verborgen) roestproblemen. Als ik de staat van de lak zo bekijk is de auto nog niet zo heel lang geleden opnieuw gespoten. Tel daarbij op hoe de wielkast er uit ziet. Maak je dan een voorstelling hoe de rest van de auto er over drie tot vier jaar uit kan zien. Het hoeft niet, maar het kan wel.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:(goed verborgen) roestproblemen
laten we daar maar van uitgaan, maakt het leed dragelijk Big Grin
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Zo troostte ik mezelf ook steeds als ik weer eens te laat was Big Grin Smile
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Peter Timmer schreef:Ik weet niet of je verdrietig moet zijn. Volgens mij zit er onderhuids nog wel wat (goed verborgen) roestproblemen. Als ik de staat van de lak zo bekijk is de auto nog niet zo heel lang geleden opnieuw gespoten. Tel daarbij op hoe de wielkast er uit ziet. Maak je dan een voorstelling hoe de rest van de auto er over drie tot vier jaar uit kan zien. Het hoeft niet, maar het kan wel.

Ik schat dat ie meer dan een jaar geleden al is over- of bijgespoten.Op de foto zie je dat de plamuur begint op te werken en te scheuren door de opkomende roest eronder.
Ik vermoed dat die kerel 'm in deze staat uit Zweden heeft gehaald. Hij heeft waarschijnlijk slecht gekeken toen ie 'm kocht want in Zweden koop je VEEL betere en ook voor weinig geld.

Henqui hoeft absoluut geen spijt te hebben van die auto want als ie aan een kant al zo slecht is ,kan het eenvoudigweg niet dat de carosserie voor de rest overal prima is.

Dit was naar mijn mening geen buitenkansje.
Dat geldt trouwens wel voor jouw nieuwe aankoop Smile : de voorschermen zijn nieuw en de gehele achterkant (achterschermen etc.) is voor een vermogen gerestaureerd.
Alleen nog 4 goede gebruikte roestvrije deuren erin en in zijn geheel over laten spuiten en je rijdt in een schitterende auto waar de roestduivel de eerstkomende jaren geen vat op kan krijgen.
Antwoord
bedankt voor jullie ondersteunende woorden :-)
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Helpen jullie stemmen? henqui 12 29.091 21 October 2014, 12:43
Laatste bericht: henqui

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)