Topics: 28
lj_dekker schreef:Door mijn vriendin gemaakt inderdaad. En ach, ik zat zo lekker..
Zal er ff wat commentaar bij zetten.
dat geloof ik ook wel dat je lekker zat.
turbootje en dan nog zo'n mooi uitzicht.
puur genieten volgens mij.
Topics: 74
Is echt genieten inderdaad (en vooral als het daar dan heel eventjes mooi weer is

).
@ Geestschrijver: Ga je rondtrekken met de caravan, tent of Bed and breakfasts? Wij hebben Alleen maar in B&B gezeten en dat is super bevallen trouwens.
Topics: 7
Mooie foto's. Een paar kunnen zo met terugwerkende kracht in de Volvo-brochures.
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Topics: 52
We hebben dit jaar de nachten in B&B's in Zuid-Engeland - zie een stukkie terug in dit draadje - doorgebracht en dat is ons zeer goed bevallen. De caravan nemen we niet mee naar de overkant - die gaat er misschien wel helemaal uit - maar we overwegen om de B&B's met kamperen te combineren. Hadden jullie alles vooraf geboekt of was het op de bonnefooi?
Topics: 74
Ja, die B&B zijn ons ook echt heel goed bevallen. De mensen zijn heel erg gastvrij de kamers zijn eigenlijk vrij luxe. Het is allemaal wat persoonlijker en dat bevalt me wel. We hebben het wel vantevoren geboekt en dat was maar goed ook, want het bleek dat bijna alles overal vol zat in de zomermaanden. Caravan zal ook wel duur zijn als je die op de boot meeneemt lijkt me. Een tent lijkt me vrij riskant in Schotland gezien het weer

Al mag je er wel vrij kamperen trouwens.
Topics: 52
Ik denk - of ik weet eigenlijk wel zeker - dat het met caravan altijd nog een stuk goedkoper is dan in B&B's, maar ik vind het zoveel prettiger rijden zonder iets erachter... de meest waarschijnlijke optie is dat we het volgend jaar weer zo gaan doen als dit jaar, maar dan wat langer. En dan ook wat langer op ÃÂÃÂn plek, want dat was nu soms echt te kort: we waren bijvoorbeeld twee nachten in Dartmoor, op de grens van Devon en Cornwall, in een voormalige tinmijnwerkerscottage midden op de moor, daar waren we graag wat langer gebleven...
Topics: 67
Niet mijn vakantie maar gekregen van de buren van David die in Zweden op vakantie waren:
Topics: 11
Ben schreef:Niet mijn vakantie maar gekregen van de buren van David die in Zweden op vakantie waren:
[afbeelding]
:lol: Die gaat vast wel snel of niet?!
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.
Topics: 2
Schotland, wat een geweldig land is het toch!
Isle of Skye heeft echt ongelooflijke vergezichten, heb daar vorig jaar nog een honda :lol: uit een greppel getrokken met de volvo,
ze hadden de bergingsdienst al gebeld, maar dit was dankzij de volvo trekker niet meer nodig!
ps heb je de Old Man of Storr nog gezien?
olvo 244 gl 1980 lpg m47 B200k<br />Volvo 244 gle 1982 lpg Aw71L B23E<br />Volvo 740 gl 1987 lpg AW71L B230k<br />volvo 740 gle 1991 16 valve M46 B234F
Topics: 38
Hier ook nog een paar van mijn vakantie, helaas geen 240 te bekennen in die buurt.
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986