Topics: 2
MP schreef:Dan is mijn gewone Polartje nóg specialer dan ik dacht. Dakrails enen rolhoes zitten er namelijk gewoon op.
(Eigenlijk heeft ie alles van een SP behalve leer, alu velgen en elektrieke achterruiten... en een betere kleur
)
Een SP is inderdaad een Polar met leer, mooie velgjes en elek. ramen.
Topics: 52
Zo mooi vind ik ze niet, die velgjes, vandaar dat er bij mij andere onder zitten. Ik 'mis' alleen de rolhoes en het hondenrek en mijn Hella's zijn niet origineel.
Topics: 21
Vergeet de stoelverwarming en airco niet!!!!
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
...en de elektrieke spiegels...
Topics: 2
Bert N schreef:Vergeet de stoelverwarming en airco niet!!!!
Die doen het bij mij (nog) niet :oops:
Topics: 7
geestschrijver schreef:...en de elektrieke spiegels...
he verdikkie, die heb ik niet....
Maar wel verwarmde stoeltjes en de wereldbefaamde, en werkende, koplampwissertjes!
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Die elektrieke spiegels hoef je niet echt te missen hoor, ik vond de manuele hendeltjes erg handig en die doen het ook gewoon zonder contact. En die koplampwissers, die kon je tegen een fikse meerprijs ook weglaten, maar die uitvoering is zeer zeldzaam...
Topics: 7
geestschrijver schreef:Die elektrieke spiegels hoef je niet echt te missen hoor, ik vond de manuele hendeltjes erg handig en die doen het ook gewoon zonder contact. En die koplampwissers, die kon je tegen een fikse meerprijs ook weglaten, maar die uitvoering is zeer zeldzaam...
Hahaha... maar natuurlijk.
Zijn die elektrieke spiegels niet verwarmd dan?
40 Polar, B200F, MY91, kleurtje 130
Topics: 21
Zeker, bij vorst wel handig.
De wisser :lol: op de koplampen ook bij veel sneeuw!!!!!!!!!!!!!!!
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Topics: 38
TheSaint77 schreef:mooie bak hoor! :-)
Veders heeft ook wel wat staan meestal. Maar ik vind de prijzen daar nogal aan de hoge kant. Wellicht zijn het richt/vraagprijzen maar dan nog.
Maar maar Saint, je stuurt toch niet iemand naar Veders als Kallen je te duur is?
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)