Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mijne eerste 240 aanschaffen
2 4 0 schreef:
favroom schreef:Inderdaad! Ik zie prijzen van 7, 8 en soms zelfs bijna 9 mille. Dat is echt teveel. Ik denk dat 4 tot 5 mille de prijs is die beter bij de markt past.

Ik heb onlangs een Super Polar voor minder dan EUR 5,000 gekocht.

Gr.

Maar zit ik nu goed met mijn inschatting?! Dus zat het tussen de 4 en de 5 mille? En vertel eens wat meer over je Super Polar...
Ferdinand Vroom - Volvo C70 2.4i 2006 - info@ferdinandvroom.nl
Antwoord
favroom schreef:Maar zit ik nu goed met mijn inschatting?! Dus zat het tussen de 4 en de 5 mille? En vertel eens wat meer over je Super Polar...

Yep, spot on. Maar ik vind uiteraard dat de prijs aan de lage kant is Big Grin

Wat moet ik vertellen, hij is groot, vierkant en rijdt als een trein.
Moet overigens nog een en ander aan gedaan worden (zit in de prijs), maar dan is het ook een beauty.
Antwoord
2 4 0 schreef:Moet overigens nog een en ander aan gedaan worden (zit in de prijs), maar dan is het ook een beauty.

Ah, daar komt de aap uit de mouw. Laat nou maar gewoon zien dan...
Antwoord
geestschrijver schreef:Ah, daar komt de aap uit de mouw. Laat nou maar gewoon zien dan...

Dat is lastig, ik heb hem nog niet, omdat er nog wat aan gedaan moet worden (koppeling, remblokken, krukaskeering, APK).
Antwoord
Zeg dat dan meteen! Vertel dan maar wat voor kleur hij is en of er nog extra's aanwezig zijn.
Antwoord
geestschrijver schreef:Vertel dan maar wat voor kleur hij is en of er nog extra's aanwezig zijn.

Kleur: Petrol
Standaard Super Polar zonder extra's (dus geen ABS of hondenrek).
Wat voor extra's kan je overigens krijgen op een SP?
Antwoord
Ik wist niet dat ABS ook een optie was, ik dacht eigenlijk dat dat standaard was. De opties die ik ken zijn: dakrails, hoofdsteunkussens, middenarmsteun voor, verstralers, hondenrek, bagagerolhoes. En dan dus ABS, blijkbaar.
Antwoord
geestschrijver schreef:Ik wist niet dat ABS ook een optie was, ik dacht eigenlijk dat dat standaard was. De opties die ik ken zijn: dakrails, hoofdsteunkussens, middenarmsteun voor, verstralers, hondenrek, bagagerolhoes. En dan dus ABS, blijkbaar.

Heb dan inderdaad geen opties, en volgens mij ook geen ABS. Maar heb het nog niet uitgeprobeerd..
Antwoord
Hoe probeer je dat uit? Ik was in de veronderstelling dat ik wel ABS heb, kan je dat niet gewoon ergens zien? Remmen doet hij in ieder geval.
Antwoord
geestschrijver schreef:Hoe probeer je dat uit? Ik was in de veronderstelling dat ik wel ABS heb, kan je dat niet gewoon ergens zien? Remmen doet hij in ieder geval.

Hard remmen, dan merk je het van zelf
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 GLT uit 1988 aanschaffen Dennis1995 4 6.274 7 October 2017, 23:14
Laatste bericht: Dennis1995
  Mijn eerste 240 kopen? Koet 273 5 6.366 14 August 2016, 09:32
Laatste bericht: Arn02
  Volvo 240 als eerste auto Hanatarash 72 58.918 14 November 2015, 15:02
Laatste bericht: DeBroeze
  Volvo 240 2.0 Polar aanschaffen. Marcvh 52 30.520 8 May 2011, 19:39
Laatste bericht: Rob
  Overstap Saab naar Volvo, eerste adviezen voor aankoop 240 Jed 3 3.729 29 April 2011, 14:10
Laatste bericht: Bazis
  vervaagde lak / evt aanschaffen shineslikesun 17 7.480 24 February 2010, 20:28
Laatste bericht: jos245
  Mijn eerste 240 aanschaffen: bijna ... jos evers 15 9.195 28 August 2006, 10:26
Laatste bericht: jos evers

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)